Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Game info

Unreal Championship 2: The Liandri Conflict

De grootste verandering in deze nieuwe Unreal Championship zijn de gevechten die ditmaal niet alleen door schietende wapens worden beslist. Ditmaal kunnen spelers namelijk ook lijfelijk de strijd aangaan met zogenaamde melee-wapens. Hiervoor is de optie om te alle tijde te wisselen tussen de derde persoon en de eerste persoon in het leven geroepen, zodat je altijd het overzicht behoudt. Dus bijvoorbeeld ook bij het maken van allerlei combo’s met behulp van allerlei sprongen. Er is keuze uit ongeveer vijftien karakters die verdeeld zijn over vier rassen. Elk personage heeft zijn eigen unieke vaardigheden; zo is de ene snel en de andere weer heel sterk. Leuker is dat elk karakter een eigen melee-wapen bezit, waarmee het een geheel eigen stijl van aanvallen heeft. Nu ligt het natuurlijk voor de hand om te zeggen dat spelers met bruut schietgerei veel meer in het voordeel zijn dan spelers die meer het lijfelijke geweld hanteren. Daarom heeft Epic wat aardige voordelen voor de vechters ingebouwd. Zo zijn de klappen met melee-wapens vaak krachtig door het gebruik van allerhande combo’s, die nog eens versterkt kunnen worden door het inzetten van vergaard adrenaline. Is er genoeg adrenaline, dan kan elk karakter iets unieks en krachtigs voor elkaar krijgen. Stel je maar eens een vampier voor die levensenergie van een ander afpakt om z’n eigen meter aan te vullen, om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast zijn er veel acrobatische moves om tegenstanders te ontwijken, kun je kogels terugkaatsten met een goede [i]timing[/i] en zijn er á la Mortal Kombat brute [i]finishing moves[/i]. Uiteraard kan er ook via Xbox Live worden gespeeld en dat belooft heel veel speelplezier.