Game info

Blitz: The League

Blitz: The League is een nieuw american football spel van Midway. Het is een ongeliceseerd videospel, dat het realisme en de problemen van de sport weergeeft in een fictionele professionele football competitie. Blitz: The League moet vol komen te zitten met snelle actie, overweldigende graphics en een krachtige nieuwe verhaallijn.

Nieuwste review

• <p>Al met al kan gezegd worden dat Blitz: The League een zeer degelijke en redelijk geslaagde poging is om American Football na te bootsen. Het spel is op de juiste punten serieus en op andere punten neemt de game het realisme perfect op de hak. Neem daarbij de leercurve die net goed is voor de beginnende speler, samen met de leuke vrij te spelen extra’s, en je hebt een hele leuke game. Helaas is de tutorial te bekrompen voor de speler die geen zin heeft om er moeite in te steken, waardoor niet iedereen door zal durven zetten. Ook grafisch kan het spel toch niet mee met de toppers die tegenwoordig op consoles worden uitgebracht. Desalniettemin is Blitz: The League een degelijke game die eigenlijk heel weinig fout doet.</p>
    Score: 70 Goed
    • Dirty hits en bijbehorende blessures. Leuke campaign-modu. FHM-shoots vrijspelen. Goede leercurve
    • Tutorial is karig. Grote aantal verschillende tactieken kunnen iemand wegjagen. Dreigt na een tijdje eentonig te worden