Studio achter I Am Setsuna lijdt miljoenenverlies | Gamer.nl

Studio achter I Am Setsuna lijdt miljoenenverlies | Gamer.nl

Tokyo RPG Factory, de ontwikkelaar van de Japanse rpg I Am Setsuna, heeft dit jaar een verlies van 244 miljoen yen gedraaid.

Square Enix publiceerde de resultaten van het fiscale boekjaar 2016, dat eindigde in maart. Volgens de publicatie draaide dochteronderneming Tokyo RPG Studio een verlies van 244 miljoen yen, zo'n 2,2 miljoen euro.

De studio werd in juni 2015 opgericht door Square Enix met als doel een traditionele rpg te ontwikkelen, dat uiteindelijk I Am Setsuna werd. De game kwam in februari uit in Japan voor PlayStation 4 en Vita, maar kon niet rekenen op hoge verkoopaantallen op de thuismarkt.

I Am Setsuna verscheen vorige maand in het westen voor PlayStation 4, PlayStation Vita en pc. De gedraaide omzet in Noord-Amerika en Europa is daardoor niet meegerekend in het financieel rapport van Square Enix.

Gamer.nl recenseerde I Am Setsuna en beoordeelde de game met een 7.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou