Nieuws

Red Dead Redemption 2 volledig speelbaar vanuit eerstepersoonsperspectief

Aai je paard van dichtbij

Geschreven door Jacco Peek op
Red Dead Redemption 2 is volledig vanuit een eerstepersoonsperspectief te spelen, zo blijkt uit speelsessies met de game.

Spelers kunnen met een toegewijde knop, het touch pad op de PlayStation 4, schakelen tussen verschillen perspectieven. Naast een eerstepersoonsperspectief en derdepersoonsperspectief, bevat de game ook filmische camerastandpunten van veraf.

Vuistgevechten, paardrijden en schieten zijn allemaal te ervaren vanuit de eerste persoon. GTA 5 voor de huidige generatie consoles en pc introduceerde de optie in 2014.

Lees ook Rons uitgebreide preview over Red Dead Redemption 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 20:00: Airships: Conquer the Skies Duizelingwekkende details in Red Dead Redemption 2
12

Reacties op: Red Dead Redemption 2 volledig speelbaar vanuit eerstepersoonsperspectief

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • clandestine666

    • 20 september 2018 22:06
    Hm, interessant. Ik ben altijd wel een fan geweest van first-person, dat perspectief laat je toch als enige echt vereenzelfigen met het karakter. GTA heb ik niet zo kunnen spelen, omdat ik de Ps3-versie heb. Is het tof, voelt het een beetje aan als een FPS?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 20 september 2018 22:41
    @clandestine666 En toch speelt bijna iedereen in Star wars battlefront 1 en 2 in 3rd person, omdat je dan veel beter kan zien wat er om je heen gebeurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 20 september 2018 22:47
    @darkmanwls Dat klopt! Ik speel geen SW:BF, maar wel Battlefield, en als ik in een tank zit schakel ik wanneer de situatie er om vraagt het liefst naar 3rd person om die reden..:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fpsbig

    • 20 september 2018 23:25
    @clandestine666

    Ik vind GTA V in firt person wel tof. het gaat zeker niet zo smooth als een doom of een game die als fps gemaakt is, maar juist daarom vind ik het wel tof voelen. Het voelt op een bepaalde manier el realistisch aan en dat vind ik wel tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 21 september 2018 10:32
    @clandestine666 GTA is cool in FP.. echter wel een stuk moeilijker..
    Online leg je sowieso sneller het loodje. Dus voor pvp is het niet aan te raden.
    Voor de beleving is het echter wel cool om af te wisselen.. motor rijden is bijvoorbeeld hilarisch.. vliegen super vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 21 september 2018 00:19
    Nu nog in VR en ik neem een sabbatical.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PePziNL

    • 21 september 2018 10:48
    Dat filmische camerastandpunt schreeuwt om een fotomodus. Pleaaase Rockstar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 21 september 2018 11:18
    'Naast een eerstepersoonsperspectief en derdepersoonsperspectief, bevat de game ook filmische camerastandpunten van veraf'

    Is de game dan ook volledig in derdepersoonsperspectief te spelen? Zo te lezen wel, maar toch denk ik van niet….
    Iemand die het weet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 21 september 2018 16:56
    @Buzzard Natuurlijk, 3e persoons is t standaard perspectief, 1e persoons is een extraatje. GTA en ook de 1e RDR waren toch ook allemaal 3e persoons?
    Of snap je nou niet helemaal wat 3e persoons inhoud?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 21 september 2018 17:35
    @darkmanwls
    Jawel dat snap ik wel, maar zo gewoon is dat niet namelijk.
    In veel shooters is het vaak 1e persoon.

    Ik weet dat dit geen shooter is, maar ik ben persoonlijk niet zo'n fan van 1e persoon. Daarom zou ik liever 3e persoon perspectief zien.

    Gelukkig is dat aanwezig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 21 september 2018 21:28
    @Buzzard Ja maar mijn punt is dat Zowel de red dead serie als de GTA serie altijd al 3e persoons zijn geweest. Het is niet alleen aanwezig, het is de standaard

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 21 september 2018 12:46
    Het eerste wat ik doe is first person aan zetten en aim assist uit dat is wel niet zo fucking tergend, ook in gta v mik en schiet mik en schiet altijd veel te makkelijk