Star Wars Jedi: Survivor introduceert nieuwe moeilijkheidsgraad

Star Wars Jedi: Survivor introduceert nieuwe moeilijkheidsgraad

Jedi Padawan zit tussen Story Mode en Jedi Knight

Star Wars Jedi: Survivor bevat een nieuwe moeilijkheidsgraad ten opzichte van diens voorganger, genaamd Jedi Padawan.

In Star Wars Jedi: Fallen Order uit 2019 zitten de moeilijkheidsgraden Story Mode, Jedi Knight, Jedi Master en Jedi Grandmaster. De nieuwe moeilijkheidsgraad Jedi Padawan komt qua uitdaging tussen Story Mode en Jedi Knight te zitten.

Volgens de ontwikkelaar koos zo'n veertig procent van de spelers van Fallen Order voor de makkelijkste Story Mode-moeilijkheidsgraad. Het verschil in uitdaging tussen Story Mode en Jedi Knight zou daarbij iets te groot zijn geweest. 

"We merkten dat maar liefst veertig procent van de spelers van Jedi: Fallen Order kozen voor de Story Mode en slechts een handjevol ging voor Jedi Knight, wat zich vertaalt naar een soort Normal Mode. Dat komt omdat het verschil tussen de verhalende modus en de Jedi Knight-modus aardig groot was, dus hebben we er in Survivor voor gekozen om een extra optie toe te voegen die spelers stimuleert om de game te leren, maar toch niet zo pittig is als de overige modi."

Star Wars Jedi: Survivor wordt ontwikkeld door Respawn Entertainment speelt zich vijf jaar na de gebeurtenissen uit Star Wars Jedi: Fallen Order af. Cal Kestis speelt opnieuw de hoofdrol. De game verschijnt op 28 april op pc, PlayStation 5 en Xbox Series X en S.

Star Wars Jedi Survivor

Star Wars Jedi Survivor kopen?

Kopen voor Playstation 5

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Voor de mensen die zeggen dat ze Jedi Knight erg lastig vonden, mag ik vragen hoe dit kwam? Is dit voornamelijk omdat je dan de combat niet gewend bent en het allemaal nieuw is zodat het lastig voor je is?

0
test

@Markus88 Het is niet een kwestie van 'het niet gewend zijn' voor mij en denk velen. Ik ben best een doorgewinterde gamer. Maar ik merk dat als ik in zo'n type game iets over en over moet doen dan vind ik dat steeds minder leuk. Vroeger toen ik jonger was zou ik misschien wel de moeilijkheid hoger hebben gezet maar ik denk ook dat leeftijd en veranderende interesse/beleving er mee te maken hebben. Nu wil ik in mijn kostbare vrije tijd gewoon 'casual' gamen. en lekker in de flow van het verhaal blijven. Tenzij, en heel zelden doe ik het nog, ik een rogue like game speel zoals bijv everspace. Maar weet ik dat dat de opzet is en ligt het zwaartepunt ook niet zozeer op het verhaal. En aanvullend, in een spel waarin je de held speelt en toch wel een beetje superskills hebt wil je (ik wel) zo ervaren. Mijn held moet niet tig keer dood gaan maar juist gehakt maken van de slechterikken ;)

0
test

@gamerlezer Heb ik ook. Het moet ontspannend blijven. Wel leuk voor de gamers die van een uitdaging houden.

0
test

@gamerlezer Makes sense, bedankt voor de uitleg. Is niet meer als logisch nu ik er zo over nadenk, haha! :D

0

Aanbevolen voor jou