Elden Ring-patch past balans en summons en invasies aan

Elden Ring-patch past balans en summons en invasies aan

Een nieuwe patch voor Elden Ring past onder andere de balans van de game aan en de manier waarop summons en invasies werken.

Update 1.06 voegt meer gebieden toe waar de summon-tekens te vinden zijn en invasies kunnen plaatsvinden. Daarbij kunnen summon-tekens naar summoning pools in meerdere gebieden worden gestuurd, zodat vrienden en vreemden die ver van de speler zijn toch kunnen helpen.

Verder zijn Greatswords, Curved Greatswords en Great Hammers nu sterker gemaakt. De Bloodhound Step Ash of War en de Corpse Piler zijn juist weer wat minder sterk gemaakt. Alle aanpassingen zijn in de patch notes te vinden.

Elden Ring, de meest recente game van Dark Souls-ontwikkelaar FromSoftware, kwam eerder dit jaar uit op pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. De game werd met een 9,5 beloond op Gamer.nl: "Elden Ring leent een heleboel van Dark Souls en een beetje van Bloodborne en Sekiro. Met de blauwdrukken van die games in handen is FromSoftware gaan bouwen en bouwen. Het resultaat is een gigantisch goede openwereldgame die zowel qua schaal als detail een onvergetelijke indruk achterlaat, maar daardoor ook afschrikt."

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

En wanneer zijn we eindelijk verlost van die stutters? Vorige week nog een keer opgestart, is in sommige configuraties nog steeds onspeelbaar op de pc. Jammer, want het is een prachtig spel.

0
test

@Sokpop Misschien een keer een upgrade van je PC overwegen. Game loopt super soepel hier

0

@Battlestar28 Mag t niet aan liggen met een 3090, een monsterprocessor en ssd.

0
test

@Sokpop Mijn PC zou volgens de officiele systeemeisen de game niet moeten kunnen draaien, maar door wat optimalisaties in de graphic settings door te voeren (zijn wat video tutorials voor te vinden welke setting precies een hoog beroep doet op je grafische kracht) draait die prima (zit inmiddels op 180 uur). Ik merk dat de game soms een klein beetje stuttert als ik hem net heb opgestart, maar verder eigenlijk geen last van.

0

@WvA Dank voor de tip. Ik heb alles geprobeerd en niks heeft geholpen helaas. Ik ga t wel weer even bekijken.

0
test

@Sokpop Gaat ook niet meer gebeuren. FROM heeft nog nooit een game fatsoenlijk gepatched. Die engine is gewoon brak voor sommige configuraties en FROM heeft de technische know-how niet om het te fixen.

0

@The_Stifmeister Vrees ik ook. Dark Souls 3 heb ik hetzelfde probleem mee. Jammer maar helaas.

0
test

Is het ook mogelijk, zoals in dark souls, het online gedeelte uit te zetten zodat invasies niet mogelijk zijn? Persoonlijk vond ik invasies altijd het minst leuke aan het spel. Daarintegen vond ik summoning wel gaaf om samen tegen een boss te vechten.

0

@Fr3nzy Volgens mij kan je in Elden Ring alleen door spelers geinvade worden als je daar voor kiest. Ik ben iig in mijn hele playthrough(120 uur) geen 1 keer geinvade door een andere speler, enkel een paar keer door NPCs.

0
test

@Fr3nzy Je kan gewoon offline modus gebruiken ja.

0
test

@Fr3nzy Zo lang jij niet op Multiplayer klikt. Dus op die Finger klikt dan zal je nooit geinvade worden. Als je samen met iemand speelt ja dan is de kans altijd de je geinvade wordt.

0
test

@Fr3nzy Je wordt nooit geinvade (door echte spelers, soms heb je NPC invades) als je niet multiplayer speelt. Nadeel is wel dat als je co-op speelt, je vaak elke 15 minuten ofzo een invader op je dak krijgt.

0
test

@WvA ik zie dat niet als nadeel, het maakt het juist leuker om tegen menselijke vijanden te spelen als extra uitdaging. Het spel wordt ook veel makkelijker wanneer je samen speelt, de invasions zorgen voor enige balans.

0

Aanbevolen voor jou