Prince of Persia: The Lost Crown-trailer scoort slecht op YouTube

Prince of Persia: The Lost Crown-trailer scoort slecht op YouTube

Veel meer dislikes

De Prince of Persia: The Lost Crown-trailer krijgt flink wat kritiek te verduren op YouTube.

Dat merkte VGC op. De trailer die voor het eerst werd getoond tijdens Summer Game Fest afgelopen donderdag heeft op bijna alle officiële kanalen (Ubisoft, IGN, GameSpot, PlayStation) meer dislikes dan likes op YouTube. Alleen op het kanaal van Nintendo komt het aantal likes boven het aantal dislikes uit. Alles bij elkaar opgeteld staat de teller op het moment van schrijven op ruim 21.000 likes tegenover een kleine 53.000 dislikes. 

Prince of Persia: The Lost Crown is een volledig nieuwe game in de reeks. Het betreft een 2.5D-platformer met puzzels en belooft een moderne take op de legendarische franchise. In de eerste trailer zijn onder andere grote eindbaasgevechten te zien. De onthullingstrailer is hieronder nogmaals te bekijken.

Eerder gingen er al geruchten dat Ubisoft Montpellier aan een nieuwe Prince of Persia-game in 2.5D zou werken, die hevig geïnspireerd moet zijn door de Ori-reeks. Tijdens de Ubisoft Forward-presentatie van aanstaande maandag onthult Ubisoft meer over de game. Die presentatie begint om 19:00 uur Nederlandse tijd.

Prince of Persia: The Lost Crown komt uit op 18 januari 2024 op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

mmm ja, ik heb ook mijn twijfels. Maar dat is vooral omdat ik vooral een run and jump game zag. Het leek bijna super Mario run. Waarbij het personage enkel rent en je met goed getimede springen en walljumps bij de finish moest komen. Dat gevoel krijg ik hierbij ook. Ze lieten namelijk vooral dat soort aan gameplay zien. Ik had ook graag de momenten willen zien dat er wat gepuzzeld werd of zo. Nu vind ik de grafische stijl niet zo erg. Als we enkel blijven hangen in het oude dan zou Metroid dread er ook nog als een NES game uit hebben gezien. Dus om daar nu meteen over te vallen vind ik te makkelijk. Ik denk stellig dat als ze dat wel hadden gedaan met dezelfde gfx dat men dan daarover had geklaagd omdat het te makkelijk leunt op het succes van die klassieker zoals ik ooit in mijn inside gamer content had geplaatst, gamers zijn klagers en vrijwel nooit tevreden. Of vrijwel altijd wel ergens iets wat er dan toch niet goed is. Komt er eindelijk weer een side scrolling prince. Of een side scrolling game van Ubisoft in het algemeen zijn de gfx te mooi of te modern in ieder geval omdat mooi een mening is. Hadden ze een klassieke look gepakt had iedereen gezegd dat ze weinig durven te vernieuwen en dat het typisch Ubisoft is om niks te veranderen. ik ben geen fan van de uitgever maar om alles af te kraken vind ik ronduit zielig. En Mark my words, als deze game toch een hele vette game en een echte Prince of Persia game wordt dan ineens komen er allemaal laaiende reviews en geweldige scores. Want je zou toch eens een mening hebben die niet gelijk is aan de massa. Dat is eng. Dan ineens gaan alle keyboard ridders toch maar weer achter de populaire mening hangen en is het ineens van: zie je wel ik zei toch dat het goed zou komen. Ik vind de art style zelf wel ok. Ik had ook graag een klassieke look gezien, maar dat zie ik graag bij meer. mario mag van mij ook best een keer terug naar de originele sprites. Of die van Mario bros 3. Metroid in een Super Nintendo stijl, graag. maar het is nu eenmaal zo dat klassieke games vernieuwing gaan krijgen. Ik heb ook mijn twijfels. Maar niet over de gfx.

1
test

Ik ben het helemaal met je eens, maar niet alle gamers zijn klagers hoor. De mensen die wel positief zijn reageren alleen minder vaak of snel ala de negatievelingen. Zelf lijkt me dit wel een leuke game worden, ik hield altijd van levels waarin je snel moet denken/reageren anders ben je af en dit lijkt mij zo'n soort game te worden!

0
test

De grafische stijl is niet mooi, dat betekent niet dat het ze de klassieke graphics moeten gebruiken. Kijk bijvoorbeeld naar Rayman Legends. Die game is erg goed gestyleerd, heeft de oude feel, maar voelt erg uniek. In plaats van deze mobile/fortnite achtige meuk.

0

en daar ben ik dus precies bang voor. Ze laten oude titels niet hun eigen smoel en gameplay houden, het moet allemaal helemaal naar het hier en nu. In bepaalde mate is dat natuurlijk noodzakelijk maar als je het teveel doet wordt het dus een doorsnee game en verspeel je dat waar de game om bekend stond. maar goed dat hebben ze natuurlijk eerder gedaan, de originele games waren 2D en daarna 3D en veel uitgebreider. Dat pakte ook goed uit. Ubisoft heeft alleen een beetje mijn vertrouwen verloren

0
test

@Worms_master. De grafische stijl is niet mooi voor jou. Dat is iets anders dan niet mooi. en ik bedoel niet dat de klassieke look het wel goed zou doen, enkel dat ik wel in wat reacties heb gezien dat mensen het missen dat het origineel ging voor realisme in motion capture. En 1 en 1 is 2 bij mij dus als ik veel mensen sat of in die richting zeggen is de logica dat men die stijl ook wil. En ik blijf erbij, als deze game straks goed blijkt te worden dan ineens gaan alle meningen totaal om en ineens is de game geweldig. Je kunt reacties op internet nu eenmaal niet geloven. Dat hebben alle review bombings al bewezen. Zelfs als is een game perfect, zodra er wat voorvalt met iemand in het team krijgt de game een nagenoeg negatieve reactie terwijl de game wel goed verkoopt Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen. Dat reacties onder YouTube en op sites niks zeggen. Want vandaag haters, morgen zijn het liefhebbers als ineens dingen goed gaan.

0
test

@broervan, denk je dat die oude stijl nu nog werkt? hoe geweldig verkopen alle pixel art games nu nog. Dat noemen we tegenwoordig indie terwijl dat vroeger AAA games waren. Prince kwam uit in 1989. We zijn dus 34 jaar verder. Dat zijn 3 generaties. Waarvan dus nagenoeg 2 miljard mensen deze game nooit origineel konden spelen. 1 miljard mensen het misschien konden spelen en de rest van de mensen het mogelijk wel gespeeld hebben. Dit ivm leeftijd. als je die enorme groep mensen nu uitluidt ben je gewoon stom puur omdat je op sentiment gaat spelen. Ja je gaat mensen verliezen. Maar er zullen ongetwijfeld veel meer mensen kans hebber zijn ik dan te worden. En als je dan vasthoud aan het oude, dan hou je vast aan de oude doelgroep. Ik ken mensen die jong zijn via werk, en ze gamen maar die gamen niks wat er oud uit ziet. men de origine doelgroep leeft ook niet iedereen meer. Dus je bent al een fan base kwijt. Puur vasthouden aan sentiment en oud puur omdat je niet wil vernieuwen puur omdat je vind dat het niet mag is niet echt een goed businessmodel ik had ook graag een orignele stijl gezien maar ik ben nog van al die generaties dus ik heb gevoel bij wat er vroeger was. Jeugd nu heeft geen gevoel. Ik wat er ooit was. Een enkeling daargelaten natuurlijk. men ik denk dat die oude niet meer goed werkt nu. De keuze van de stijl wordt niet puur door de uitgever en maker bedacht maar ook wat de markt wil. kijk maar naar alles wat oud is en nu weer terug is. Ducktales animatie als voorbeeld. nu vind ik de nieuwe serie echt heel goed omdat het een sterke verhaallijn heeft en heel goede stemmen. Maar over de stijl kun je nogal wat vinden. Dus het is een beetje oneerlijk om dit enkel aan Ubisoft te hangen. Die kijken waarschijnlijk gewoon goed rond welke stijl animatie het sowieso goed doet in andere media en snappen dan wat er tegenwoordig verwacht wordt

0

De gameplay lijkt niet eens rampzalig voor een spin-off, maar de marketing en bepaalde design keuzes meurt naar het uithollen van een bestaande IP voor wat diversiteit quotas

0
test

(maar de marketing en bepaalde design keuzes meurt naar het uithollen van een bestaande IP voor wat diversiteit quotas) Welke diversiteits quotas of ben je gewoon weer zielig aan het doen?

0

Aanbevolen voor jou