PlayStation stopt met direct helpen van consumenten via Twitter
Michel Musters
Maakt sinds 2007 onderdeel uit van de Gamer.nl-redactie en richt zich hedendaags bovenal op de nieuwsvoorziening. Speelt op zo'n beetje elk systeem en heeft vooral een zwak voor The Legend of Zelda en Hollow Knight. Wacht met smart op de onwaarschijnlijke release van een nieuwe Wave Race.
Meer van deze auteur >
Sony PlayStation zet het helpen van consumenten via Twitter vanaf 1 augustus stop.
Dat heeft het bedrijf via social media laten weten. Er wordt geen reden voor de keuze gegeven. Dit betekent dat consumenten die een probleem hebben met of vraag hebben over een PlayStation-product, dat niet meer aan het PlayStation Twitter-account kunnen voorleggen.
In plaats daarvan kan men bijvoorbeeld terecht op de website van het bedrijf. Daar deelt Sony een aantal artikelen waarin het veelgestelde vragen beantwoordt. Er zijn daarnaast ook
waarin allerlei problemen worden opgelost.
Hoe vond je dit artikel?
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord
Reacties
Ziminar-1 21 juli 2022 - 14:03
Ik heb er altijd een bloedhekel aan om door een website te moeten ploegen om te vinden hoe ik hulp kan krijgen. Veel bedrijven willen dat namelijk niet. Aparte stap om dit niet meer via Twitter aan te bieden. Vaak is dan dus beter om dit aan de community te vragen, via Reddit bv

R.J 21 juli 2022 - 14:22
Maar je kan ze tenminste wel bellen waar ze vaak meteen een oplossing vinden voor je probleem
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord