Unreal II interview: 24 verschillende vijanden | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

We weten ondertu en al redelijk wat van Unreal II af. De weergave van omgevingen, de motion-capture en de fantastische lichteffecten zijn al meerdere keren behandeld in de verschillende interviews.

Hoe zit het echter met de tegenstanders waar we het tegen op moeten nemen? Action Vault sprak met Mike Verdu, de producer/designer van Legend Entertainment en stelde daar een aantal vragen over de verbeterde AI en nieuwe tegenstanders.Action Vault: Is there a large a ortment of enemies in the sequel? Have any improvements or changes been incorporated into the AI? And can you reveal anything about the Skaarj enemy type that returns from the original?

Mike Verdu: There are at least 24 enemies in Unreal II - and they range from armored human soldiers to totally alien, biomechanical horrors that can disa emble themselves to get through tight spaces. The Skaarj are back from the original Unreal, but they are the only ones to make the jump from the first game. The rest of the bestiary is new.Zoals te verwachten zijn de bekende Skaarj uit het eerste deel een stuk sterker geworden en is het volk opgesplitst in verschillende stammen.

Het zou dus kunnen gebeuren dat je een bepaalde Skaarj-stam moet helpen om een andere 'tribe' te overwinnen.

Voor het complete interview surf je naar Action Vault.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou