Hoe het 'miljoenen gamers' netwerk van Butterfly Grid werkt | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Afgelopen week wist Reuters ons te melden dat IBM samen met Butterfly.net een online netwerk gecreëerd heeft wat plaats moet gaan bieden aan miljoenen gamers tegelijk, zonder enkele vorm van lag. HomeLAN vond het stukje technologie net als velen intere ant en besloot de makers ervan op te zoeken.

Het gesprek wat de website heeft met David Levine, bedenker van Butterfly Grid, gaat vooral over hoe het systeem werkt en hoe het idee om het te maken tot stand is gekomen. Ook komen we te weten dat we op de E3 meer informatie kunnen vergaren over het netwerk en daar ook wat games aangekondigd zullen worden die gebruik gaan maken van de techniek.HomeLAN - Currently, what game developers are you working with to apply Butterfly.net's technology to their games?

David Levine - We were going to announce the early adopters at E3, but there have been so many downloads from great game developers, that we came up w/ a new idea. You'll hear the idea on May 21.

Het netwerk moet volgens Levine echter alleen voor de consoles beschikbaar worden, hij vindt dat je moet typen met een toetsenbord en surfen met een muis, maar dat dit niet geschikt is om te gamen. Jammer, maar helaas. Het complete interview is te lezen op deze pagina.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou