Korte Super Mario Bros. Wonder-reclames maken van mug een olifant
Game komt op 20 oktober uit voor Nintendo Switch
Nintendo Japan heeft een aantal reclames voor Super Mario Bros. Wonder uitgebracht, met daarin enkele humoristische situaties.
In de ene reclame speelt Mario de hoofdrol, en in de andere Princess Peach en Bowser. In beide gevallen zorgt de power-up die hen in olifanten verandert voor enkele humoristische situaties.
De power-up om in een olifant te veranderen is niet het enige nieuwe in de aankomende platformgame. Spelers kunnen bijvoorbeeld ook een wonderbloem oppakken om allerlei onverwachte dingen in de spelwereld te laten gebeuren. Spelers kunnen ook zogeheten badges vrijspelen en kopen. Men kan één badge tegelijk activeren, waarmee men speciale krachten krijgt, bijvoorbeeld langzamer vallen, aan muren plakken of een sneller in water kunnen zwemmen.
Tot slot kan de game met z'n vieren lokaal gespeeld worden. Ook is er een online modus aanwezig. Daarbij kunnen spelers andere mensen helpen door bijvoorbeeld een item te geven of een extra checkpoint te plaatsen op moeilijke stukken in levels.
Super Mario Bros. Wonder verschijnt op 20 oktober op Nintendo Switch.