Empire Interactive probeert een klassieke TV serie te laten herleven met het PC en PS2 spel Starsky & Hutch. In dit spel krijg je de kans groot aantal missies in een compleet interactieve stad te voltooien. Sommige missies zijn achtervolgingen, in andere missies dient ook vanuit de auto geschoten te worden. Opvallend aan het spel is het scoresysteem dat net als bij alles op televisie puur om de kijkcijfers draait. Speel je goed, dan zullen de mensen blijven kijken, maak je er een potje van, dan zappen ze weg. HomeLAN - What other gameplay elements are you putting into the game?

David Pringle - The scoring system is unique, it's based on the concept of the game being a TV Show. The player's progress is shown by the Viewer Rating, which combines both game score and the time element. The idea is that if you do things wrong, viewers will turn off and the episode ends. The more the player does right, it makes the episode exciting and the rating goes up. You will need to get a high enough Viewer Rating to progress - no viewers, no new Series! Starsky & Hutch komen over een paar maanden naar je PS2 en PC. Of we voor de PC een demoversie kunnen verwachten is nog niet bekend. De PC en PS2 versie hebben in principe geen verschillen, behalve dat er bij de PS2 versie een multiplayermode is toegevoegd waarbij twee spelers samen één auto besturen (de een rijdt, de ander schiet). Lees het hele interview hier.