Zijn de systeemeisen vandaag de dag te hoog? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voor veel gamers is het vandaag de dag afzien. Met hun Celeron300 en Voodoo2 kunnen ze niet meer het grafische geweld en de eisen aan die de makers stellen. Voldoe je met veel moeite aan de minimum requirements, dan loopt het spel meestal voor geen meter. Aan de andere kant wil je met je high-end systeem natuurlijk de mooiste graphics en zal het je worst wezen dat andere gamers een minder fors geschapen systeem hebben. En dit zorgt ervoor dat veel nieuwe games gamers zullen afschrikken omdat ze niet in staat zullen zijn om het spel te spelen en niet het geld hebben om te upgraden. Een lastig probleem waar 3DAP een editorial over schreef.The bottom line on the rapidly increasing system requirements of games is simple. The higher the system requirements on a game, the le people will be able to buy it. It alienates gamers and reduces the number of a game's potential buyers. Creating graphically beautiful games that require powerful systems also takes away from a game's gameplay. This leads to an inferior game, but also a game that le people will be able to play.

By simply spending more time on gameplay and le on making a fancy graphics powerhouse that sucks up system resources, there will be an influx of games which are more fun to play, and available to more gamers.En dat is waar het in gamen om gaat, gameplay en niet de graphics, hoewel het oog ook wat wil. Maar er valt ook wat te zeggen dat het bij de hobby hoort om vaak te upgraden en dat ontwikkelaars alleen voor de high-end systemen software moeten ontwikkelen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou