Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Yule-evenement in Assassin's Creed Valhalla begonnen

Loopt tot 7 januari

Geschreven door Michel Musters op
Het Yule-evenement is gisteren in Assassin's Creed Valhalla begonnen.

Het Yule Festival is een tijdelijk evenement dat tot 7 januari loopt. Het dorp van de spelers - Ravensthorpe - is bedekt met een laag sneeuw, terwijl er allerlei activiteiten rondom het festival zijn te doen.

Dronken gevechten, boogschietuitdagingen en tijdelijke missies leveren Yule Tokens op, waarmee weer allerlei extra's gekocht kunnen worden in een speciale Festival Shop.

Meer informatie is op deze pagina van Ubisoft te vinden. Assassin's Creed Valhalla is verkrijgbaar op pc, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One en Xbox Series X en S.

Dit artikel delen:

Lees meer

De laatste trailer van de aankomende Monster Hunter-film Next-gen versie Control verschijnt in februari
23

Reacties op: Yule-evenement in Assassin's Creed Valhalla begonnen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 19 december 2020 12:21
    Erg leuk event met leuke quests.

    Overigens na deze update geen rare bugs meer gehad. Geen clipping door de wereld en objecten meer etc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 19 december 2020 12:34
    @coola de Ubisoft propaganda machine is weer terug

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 december 2020 12:51
    @fonsrutte

    Erg jammer dat je zo moet reageren. Maar als het moet dan moet het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 december 2020 13:23
    @niqomipa

    Dan ken je mij blijkbaar echt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Omnikon

    • 19 december 2020 16:25
    @coola dit is de reputatie die je hier en op IG voor jezelf hebt opgebouwd… als jij vind van niet… proof us wrong..!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 december 2020 17:58
    @coola als jij fan bent van een uitgever en men je voor iets uitmaakt laat ze lekker. Maar je prijst wel elke game van ubi goed of slecht. Vind de yule event totaal niet interessant zelf maar ben nog bezig met side quest en main quest nu zo 75 uur in de game zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 december 2020 18:04
    @hulstpower

    Nee eigenlijk alleen AC en prince of persia . Rainbow six, Ghost recon , the division, steep en far cry kunnen mij echt gestolen worden. En van WD is enkel legion echt leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 december 2020 18:19
    @coola dan speel Ik meer ubi games dan jij 😂👍. Maar ik speel voornamelijk singel player games en alleen gears online.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 19 december 2020 12:40
    @coola zoals ik ook op IG aangaf: ik heb totaal de tegenovergestelde ervaring. Ik had niet veel last van bugs maar sinds Yule is het erger geworden. Ik luister bijvoorbeeld al tien uur naar hetzelfde muziekje, waar ik in de spelwereld ook ben, en personages en dieren zakken met veel meer regelmaat door de grond. Bizar hoe de ervaring zo kan verschillen tussen twee verschillende spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 december 2020 12:50
    @MichelMusters

    Dat de dieren door de grond heen zakte ( en Eivor ook) had ik juist voor de nieuwste patch. Nu loopt het allemaal beter. Geluid nooit echt issues mee gehad of ja wel op PS4 als ik via headphone speelde dan viel het vaak weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Omnikon

    • 19 december 2020 16:23
    @MichelMusters same here! Om onverklaarbare reden is Eivor dronken als ik de game laad en ineens een paar rare bugs gehad die ik voor de patch minder leek te hebben… beetje irritant dit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 december 2020 17:54
    @MichelMusters ik heb helemaal geen bugs gehad bij de game niet 1. Vraag me wel eens af of het komt omdat me tv vrr ondersteund maar tot nu toe mag ik van geluk spreken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SilentF0rce-1

    • 20 december 2020 01:23
    @MichelMusters Same op de Xbox Series X. Paarden blijven opeens in de weg lopen, blijven hangen in het water, zakken door de grond..

    Echt de slechtste AC game in jaren naar mijn mening. Helaas..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 20 december 2020 01:35
    @SilentF0rce-1 Dat ben ik niet echt met je eens.

    Met Assassin's Creed heeft het weinig van doen. De Transformers Animorphs speelgoedlijn heeft meer te maken met Transformers als deze game met Assassin's Creed.

    Het is een van de slechtste games die ik deze laatste jaren heb gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RuanMoleman

    • 20 december 2020 11:59
    @MichelMusters deze bug zat helaas al in de game voor de update. Strontvervelend gezien het niet te fixen valt op een andere manier dan naar main menu gaan/game restarten

    Beide quests van Yule event waren wel gebugd als een malle bij mij. Moest google erbij pakken om te weten waar ik moest zijn.

    Ondertussen alles gedaan op 2 gebugde quests na die nog steeds niet te voltooien zijn voor mij na twee 'Title Updates'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 19 december 2020 17:01
    Ik lach me rot met dat Vecht evenement.
    Lijkt wel Dragonball Z. We vechten veel boven de grond. Hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 20 december 2020 01:34
    Laten ze eerst de bugs maar eens fixen. Moest een of andere druide iets vragen.

    Waarom ik hem simpelweg niet de tanden uit de bek kan slaan is mij een raadsel maar goed.

    Vervolgens doe je de bullshit die hij wil dat je doet en dan kan je hem niet aanspreken. Staat zo'n objective vierkantje boven zijn kop maar niks hoor.

    Kan je weer een oude save laden. En dat werkt ook niet want die save is ook bugged.

    Ik kan hem niet eens uitspelen zonder een heel stuk opnieuw te doen!

    En dan maar hopen dat ik niet weer een bug tegenkom.

    Ik heb Assassin's Creed en Ubisoft in het verleden ook verdedigd maar deze game is van LJN kwaliteit.

    Nou ja die zijn nog uit te spelen geloof ik en dat is meer dan dat van deze game gezegd kan worden.

    Ik zie hem nog wel opduiken in The Angry Video Game Nerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RuanMoleman

    • 20 december 2020 12:02
    @bigds9fan ff je hood op doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 20 december 2020 12:38
    @RuanMoleman Heb ik nooit afgedaan.1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • damiaen

    • 20 december 2020 11:49
    Sinds de Yule update heb ik last van de quiver bug. De helft van de pijlen voor elke boog zijn ineens maar beschikbaar. Sommige spelers hebben baat bij de Vinland workaround maar ik helaas niet. De quiver is ook verdwenen in je outfit, er lijken nu een paar pijlen op je riem geplakt te zijn. Ook de dronken laad glitch is niet grappig na tig keer reloaden.