Nieuws
Pikachu

YouTuber voor 3,5 miljoen dollar opgelicht met Pokémon-kaarten

In de doosjes bleken GI Joe-ruilkaarten te zitten

Geschreven door Michel Musters op
YouTuber Logan Paul heeft 3,5 miljoen dollar betaald voor wat hij dacht dat Pokémon-kaarten waren. Hij werd echter opgelicht.

Een krappe maand geleden kwam Paul in het nieuws omdat hij 3,5 miljoen dollar had uitgegeven aan een nog nooit opengemaakte doos met eerste editie Pokémon-kaarten. Nu blijkt dat hij opgelicht is.

Paul pakte de doos uit in een YouTube-filmpje. Dat deed hij samen met een verificateur van Pokémon-kaarten om te checken of ze echt waren. Het bleek uiteindelijk dat de pakjes vol zaten met GI Joe-ruilkaarten. Het is niet bekend of Paul zijn geld terug kan krijgen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Release van Steam Deck in februari loopt volgens Valve nog op schema Creative director van nieuwe Respawn-game vertrokken bij bedrijf
10

Reacties op: YouTuber voor 3,5 miljoen dollar opgelicht met Pokémon-kaarten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 14 januari 2022 11:23
    tja… je kan op zijn minst het controleren voor je het koopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 14 januari 2022 11:25
    Het ligt misschien aan mij maar mijn eerste gedachte was FAKE ipv ow das zuur voor hem. Geloof er niet veel van. Ik kan me niet voorstellen dat je als succesvolle YouTuber zo’n domme aankoop doet. Eerder denk ik dat je als succesvolle YouTuber content probeert te maken om mensen te boeien. In dat opzicht is hij denk ik eerder geslaagd dan dat ie echt opgelicht is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 14 januari 2022 11:28
    @Jumpman Ik denk persoonlijk eerder dat-ie het geld wel kan missen en zoiets had van, dit kan mij weer veel aandacht opleveren. Wat in principe werkt, want gamesites zoals wij gaan er ook mee aan de haal. Waar ook weer niets mis mee is natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 14 januari 2022 15:36
    @MichelMusters 3,5 miljoen weg gooien? Beetje ongeloofwaardig. Je reageert echt wel anders wanneer je 3,5 miljoen verliest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 14 januari 2022 11:29
    Yo Joe! haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Erik07

    • 14 januari 2022 11:35
    Clickbait van het hoogste niveau van meneer Paul. Vreselijke vent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 14 januari 2022 11:51
    Na z'n Japan escapades en het hele filmen van een lijk voor clickbait vind ik het persoonlijk eerder teleurstellend dat hij uberhaupt die 3,5 miljoen gehad zou hebben en vind ik het teleurstellend dat deze site met de clickbait mee gaat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 14 januari 2022 14:04
    Betwijfel dat tie er uberhaupt geld voor betaald hebt, als ik de video zo kijk is dit allemaal scripted en zo fake als het maar wezen kan, maar goed de aandacht levert hem weer wat centjesop.

    Wel grappig hier dat spam gebeuren, ik mag uberhaupt niet eens schrijven zoals het hoort, nee nu moet ik dus een u gebruiken in plaats van een latijn letter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 14 januari 2022 14:45
    Ziet er fake uit. En 3,5 miljoen voor wat kaarten? Why?
    Ik heb niets met pokemon kaarten. Ik begrijp ook niet dat mensen er zoveel geld aan uit willen geven. Ieder zijn ding natuurlijk..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 14 januari 2022 19:29
    @ShadowKiller iedereen koopt ze nu voor veel geld totdat hype voorbij is en dan is je 20000 euro kaart 20 cent waard of minder. Lolz