Nieuws
Games With Gold

Xbox Games With Gold voor januari bekend

Twee Xbox One-titels en twee Xbox 360-titels beschikbaar

Geschreven door Lucas May op

De games die Xbox Live-gebruikers in januari kunnen downloaden zijn bekendgemaakt. Spelers krijgen twee titels voor Xbox One en twee titels voor Xbox 360.

Voor Xbox One worden Killer Instinct: Season 1 Ultra Edition en Zheros beschikbaar gesteld. De Xbox 360-games zijn Dirt Showdown en Deus Ex: Human Revolution. Beide Xbox 360-games kunnen via backwards compatibility gespeeld worden op Xbox One.

Voor de maand december kunnen gebruikers The Incredible Adventure of Van Helsing en Thief voor Xbox One en CastleStorm, Sacred 3 en Operation Flashpoint: Dragon Rising voor Xbox 360 spelen. 

Bron: Blog Major Nelson

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 7 Remake krijgt voice acting Eerste dlc voor Call of Duty: Black Ops 3 onthuld
11

Reacties op: Xbox Games With Gold voor januari bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 22 december 2015 11:15
    Ook leuk om te weten is de X-Mas deals van de Xbox, zo heb je de nieuwe Need for Speed voor 28 euro, zat al te twijfelen over deze game en voor 28 euro kan ik hem zeker niet laten liggen.

    Witcher 3 voor 35 is ook een mooie prijs volgens mij voor mensen die hem nog niet hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 22 december 2015 12:51
    @ShadowX De nieuwe Need for Speed is dan zeker een koopje. Was positief verrast over hoe tof ik hem vond. Bij de release was de AI nogal oneerlijk maar sinds die laatste patch is het echt een geweldige arcade racer die de naam Need for Speed weer eer aandoet :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 22 december 2015 14:37
    @Edwin1984

    Gisteravond ff via EA access gespeeld en vond het vermakelijk dus dacht ga hem morgen wel halen tot ik zag dat vandaag de dag deal was van 28 euro, mooier kan het niet :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 22 december 2015 20:28
    @ShadowX

    Een prima samenloop van omstandigheden, have fun!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 22 december 2015 14:18
    @ShadowX The Witcher 3 voor 35? Bedankt voor de tip!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 22 december 2015 14:36
    @haastnooit

    Graag gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 22 december 2015 12:05
    Volgens mij doet xbox 't beter met de maandelijkse games dan de PS… Ook met kerstdeals zijn 't echt kortingen, nfs was echt geen €28…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 22 december 2015 14:46
    Ah best nice, Deus Ex: Human Revolution wil ik nog wel keertje spelen.

    En Need for Speed voor 28,-?! Als je EA-acces hebt zeker?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 22 december 2015 18:25
    Ben benieuwd waar Sony mee komt hoop eindelijk eens een aaa titel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xymie

    • 22 december 2015 21:44
    Als je een One hebt, elke dag ff www.majornelson.com checken voor de daily deal. Volgens het filmpje komt er elke dag een deal van 40-60% korting. De eerste vandaag is Need for Speed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 22 december 2015 21:52
    @Edwin1984

    Jep was een mazzeltje, jij ook veel plezier en een fijne feestdagen.