Nieuws

Xbox Games With Gold van juni gelekt

Met o.a. Smite en Assassin's Creed Chronicles: Russia

Geschreven door Michel Musters op
De officiële Duitse website van Xbox heeft per ongeluk al de Games With Gold van juni onthuld.

De website heeft de pagina met informatie weer verwijderd, maar mensen hebben al gezien welke games gratis bij een Xbox Live Gold-abonnement komen volgende maand.

Het gaat om Smite, de moba die met 100 dollar aan in-game content wordt geleverd, en Assassin's Creed Chronicles: Russia voor Xbox One. Smite is van 16 juni tot 15 juli te downloaden en Assassin's Creed van 1 tot en met 30 juni.

De Xbox 360-games die gratis zijn volgende maand zijn Lego Indiana Jones 2: The New Adventures en Sonic All Star Racing Transformed. Beide games zijn ook gewoon op Xbox One speelbaar via backwards compatibility.

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Citizen heeft dlc-pakket van 27.000 dollar PUBG Corp. klaagt Epic aan om overeenkomsten PUBG en Fortnite
10

Reacties op: Xbox Games With Gold van juni gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • timtim96

    • 29 mei 2018 09:08
    Gelekt, werd tijd dat ze het aankondigen.
    Volledige content van Smite, wel maf zeg. Met het derde deel van de Chronicles heel het setje gratis gekregen. Prima. Lego Indiana, old memories.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 29 mei 2018 09:22
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

    Wat een waardeloze line up aan gold games. Is PS PLUS al bekend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heijaangel

    • 29 mei 2018 09:28
    @The soy sauce
    Ps plus waarschijnlijk morgen. Meestal op woensdag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 29 mei 2018 11:57
    Super belabberde maand.. Smite is ruk.. (mening) .. AC een arcade spelletje.. 360 games redelijk.. maar niet je van het..
    Als dit echt waar is snap ik XBox echt ff niet.. E3 komt er aan.. juist nu moet je ff shinen en pochen met je Gold dienst..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 29 mei 2018 13:17
    @kleinekoosjer

    Idd, had minstens één triple A game verwacht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 29 mei 2018 14:14
    Underwhelming, op zijn zachtst gezegd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Killionaire

    • 29 mei 2018 15:21
    Sonic & Sega All-Stars Racing Transformed is geweldig, super leuk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 mei 2018 16:58
    Heb 2 maanden terug de One X gekocht voor naast mijn Pro.
    Merk wel dat er niet echt veel te beleven valt op de One X op het moment.
    Op 4K gebied had ik vrijwel alles al op mijn Pro.

    Het enige wat ik speel is Forza Horizon 3 en RDR in 4k.
    State of Decay 2 is een regelrechte ramp op de X, framedrops van hier tot Tokio.
    Speel het spel ook maar op de PC waar het een heel stuk beter op loopt.

    Had meer verwacht van de X, vooral qua performance tegenover de Pro.
    Enige grote voordeel voor mij persoonlijk is hoe stil het apparaat is vergeleken met de Pro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 29 mei 2018 17:37
    @spreadthehate
    Ik denk dat de verschillen maar amper te merken zullen zijn in de toekomst. In hoeverre kan een Ps5 over de Xbox X heen? Kan een Xbox Y dan weer over de Ps5 heen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 mei 2018 19:18
    @timtim96

    Dat kan best, maar als ze adverteren met "wereld krachtigste console" verwacht ik wel dat de spellen er normaal op lopen.

    Heb nu al een aantal games gehad die met regelmaat onder de 30 fps zakte.
    Heck, zelfs State of Decay 2 loopt stabieler op de One S.
    Op de One X is het een drama ervaring. De Pro doet tot op heden maar weinig onder de One X.

    Desalniettemin heb ik geen spijt van mijn aankoop, alleen RDR in 4K was mij het geld al meer dan waard.