Nieuws

Xbox-baas: 'Crackdown 3 te vroeg aankondigen was een fout'

Microsoft probeert te leren van het uitstel

Geschreven door Jacco Peek op
Manager van Microsoft Studios Publishing Shannon Loftis heeft in een interview met Polygon gezegd dat het een fout was om Crackdown 3 te vroeg aan te kondigen.

Loftis legt uit dat de game drie verschillende modi heeft en dat de drie studio's die hieraan werken, Reagent Games, Sumo Digital en Cloudgine, meer tijd nodig hebben om de game kwalitatief op niveau te brengen.

"We hebben de uitdaging onderschat van het behalen van de kwaliteitsstandaard bij de drie modi. We hebben extra tijd nodig om een game te maken die Crackdown-fans willen. Het was een zeer moeilijke beslissing, en het is nog moeilijker omdat we game al hebben aangekondigd."

Ook zegt Loftis dat Microsoft van het uitstel probeert te leren, waardoor er nog niet wordt gepraat over andere titels die in ontwikkeling zijn voor Xbox One. Volgens haar zal het bedrijf "niet alleen in de lente van 2018, maar ook in de zomer, herfst en de lente van 2019 leuke Xbox-ervaringen brengen."

Crackdown 3 verschijnt in de lente van 2018 voor Xbox One en Windows 10.

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: WW2-bèta nu speelbaar op PlayStation 4 Update: Secret of Mana-remake lanceert op 15 februari 2018
18

Reacties op: Xbox-baas: 'Crackdown 3 te vroeg aankondigen was een fout'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 25 augustus 2017 13:00
    Ik geloof dat dat wel het understatement van het jaar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 25 augustus 2017 13:20
    Tja je moet wat, als je verder geen games hebt om aan te kondigen. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 25 augustus 2017 14:23
    @hooper
    Gaan we weer….. hou toch eens op man baklap

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 25 augustus 2017 17:59
    @aces-82 en Nocturnal

    Rustig aan, jongens. Ik verwacht niet dat de directie van een miljardenbedrijf als Microsoft er wakker van ligt als het wordt bekritiseerd, dus zo fel op anderen reageren is nergens voor nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 25 augustus 2017 19:03
    @aces-82
    Sjonge wat een stelletje zuurpruimen, het was met een knipoog. Gevoelige snaar geraakt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 25 augustus 2017 19:19
    @hooper
    Die knipoog hebben we al vaak genoeg gehoord. Gaat mij meer om dat er weer een discussie word aangekaart waar er 20 van zijn geweest hier op deze site. Daar word ik een beetje moe van. Gevoelige snaar?? Nee hoor..Ik ben blij met me box

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 augustus 2017 15:00
    @hooper

    Hoewel je punt valide is, word het nu wel eentonig dat we MS er telkens bekritiseren. Zij kunnen er ook niks aandoen dat het geboren faalhazen zijn ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 25 augustus 2017 15:23
    @coola Ook jij weer als je niks zinnigs te zeggen hebt hou dan gewoon je kaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 augustus 2017 15:43
    @nocturnal

    Wat? ik zeg toch gewoon netjes dat we eigenlijk moeten stoppen om MS te bashen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 augustus 2017 19:07
    @coola voor iemand die altijd meteen op de kast gejaagd is zodra er iets negatiefs gezegd wordt Ubisoft heb je grote praatjes. Je duldt geen negatieve reacties over Ubisoft, maar staat vooraan om Microsoft af te zeiken. Dat is niet alleen treurig en hypocriet maar is hetzelfde gedrag wat Grohe en Screaming2Late vertoont.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 25 augustus 2017 19:26
    @fonsrutte

    Zo vaak zeik ik MS niet af want ik probeer zoveel mogelijk nieuwsberichten over MS te ontwijken omdat ik niks met MS heb.

    En sorry maar Screaming2Late en in het bijzonder Grohe zijn een stuk erger dan mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 augustus 2017 20:42
    @coola kinderen reageren ook altijd zo: Maar hij deed het ook!
    Kinderachtig gedrag dus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 augustus 2017 15:31
    Gelukkig was scalebound, een game die er VELE malen beter uitzag, ook niet te vroeg aangekondigd en zal binnenkort wel uitkomen… toch ? Of de nieuwe Fable , ook aangekondigt in datzelfde jaar.. met Phantom Dust..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 25 augustus 2017 22:51
    Omdat iedereen Microsoft afzeikt zeg ik maar gewoon dat ze de besten zijn, de beste games hebben.
    En dat Ubisoft slecht is. Oh wacht heb ik weer een epische ruzie gestart?
    Sorry zeikerds 😂😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skjip

    • 26 augustus 2017 15:40
    Dom dom dom van Microsoft. Maar ik vind wel dat ze beter de game kunnen uitstellen tot deze daadwerkelijk aan de kwaliteitseisen voldoet dan dat ze een halve game uitbrengen die het eerste halfjaar onspeelbaar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 27 augustus 2017 11:47
    Nou ja fout.. Fout.. Dan heeft Playstation wel heel veel foutjes aangezien hun games 3 jaar na aankondiging uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 augustus 2017 00:34
    @marco300 MAAR….ze komen wel uit :) Maar effe serieus, beide bedrijven maken fouten, ga nou niet de ene heiliger maken dan de andere.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ubernerd

    • 29 augustus 2017 00:20
    alsof crackdown zo een goed spel is.