World War II interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een game die de laatste tijd vaak besproken wordt is World War II, in deze game ben jij een soldaat van het Amerikaanse of Duitse leger. Deze soldaat zal ervaring op doen als soldaat en zo ze rank laten groeien en dus mensen onder zich krijgen. WW2 staat vooral in de schijnwerpers vanwege een andere tijd voor een MMORPG game, want de games die vooral uitzijn en gaan uitkomen hebben of een Fantasy onderwerp of de toekomst.

Zdnet heeft een interview gehad met Playnet PR manager: Rodney "Hatch" Hodge. Ze bespreken vooral welke ervaring het bedrijf "Cornered Rat" heeft en wat WW2 allemaal te bieden zal hebben.GS: Is World War II Online completely persistent, or is the length of each game limited?

RH: Totally persistent. The game does not have any predetermined flow aside from vehicle and terrain releases. The players will control all the rest. Some battles or campaigns may take days or weeks and some maybe months. All these battles are part of the larger war for Europe.

Zal je dan toch eindelijk je eigen oorlog kunnen uitvechten? Het ziet en klinkt namelijk erg goed allemaal, nu hopen dat Cornered Rat(de makers) genoeg ervaring hebben om deze game tot een topper te maken.

Tot die tijd zullen er velen nieuwe screens en interviews komen, blijf dus op de hoogte en lees het interview bij ZDnet.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou