World of Warcraft, de MMORPG van Blizzard Entertainment, heeft een nieuwe mijlpaal bereikt. Anderhalve maand nog werd bekend gemaakt dat het spel het spelersaantal van 2 miljoen bereikt had, inmiddels is dit opgelopen tot 3.5 miljoen. Verantwoordelijk voor deze flinke groei is de lancering van World of Warcraft in China, waar maar liefst 1.5 miljoen spelers zich in een maand tijd op de wereld van Azeroth gestort hebben.
World of Warcraft is nu veruit de grootste MMORPG en neemt een voorsprong van ongeveer een miljoen spelers op Lineage en Lineage II. Het spel heeft zelfs meer spelers dan het originele Lineage op het hoogtepunt van zijn populariteit. Later zal World of Warcraft ook in Taiwan en andere delen van Azië worden gelanceerd.
Reacties op: World of Warcraft dankzij China naar 3.5M spelers
GaMeZRuLe
doperwt
DaveyDangerous
Hepheastus
reken voor de grap uit, 1 dollar per maand per persoon das dus 3,5 miljoen wat ze per maand verdienen!!
laat het 10 dollar zijn, das 35 miljoen per maand, is 420 miljoen per jaar !
nou als de helft opgaat aan bandbreedte, loonkosten, development en andere ongein, dan is dat mooi dik 200 miljoen dollar kant en klare winst
hoezo recessie
SurfingCharlie
sietsebij
Vinniel
Marten
Ethiraseth
Ethiraseth
Erwie
hel
dat is niet zo hoor… in verhouding is die 1,5 miljoen niet eens zo heel veel…
ik denk dat Korea het gamersparadijs (alhoewel, paradijs) is
Afterburner
anonymous
Gamesfreak
MartijnGP
Kci
Dan zal het niet lang meer duren voordat de rechtzaken als paddestoelen uit de grond springen. Dit soort nieuwsberichten is koren op de molen van goudzoekers.
MartijnGP
MartijnGP