Wat Hybrid toevoegt aan het overvolle FPS genre | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een aantal dagen geleden kondigede Vulcan Software vol trots hun nieuwe first person shooter "Hybrid" aan. Het spel speelt zich af in de toekomst waar de speler het opneemt tegen een buitenaards Hybrid ras wat de bemanning van het ruimteschip de Navasota en de mijnwerkers van een nabij gelegen maan heeft vermoord. De vraagt blijft wat Hybrid zal toevoegen aan het al overvolle FPS genre.Why such high minimum system requirements? (1GHz) The main reason is enjoyment, there are an awful lot of things we want Hybrid to offer the player in terms of believability, extended AI and physics being just two things that require CPU power. It's po ible for us to lower the CPU requirements but this will affect the performance, resulting in lowering the enjoyment factor. Considering the current proce or speeds being developed it makes sense to aim for the higher end of available hardware, this allows software and hardware to take advantage of each others progre ion. Apart from a fast CPU, Hybrid will require one of the latest 3d graphics cards, base development is carried out on the GeForce TI4200 from Nvidia, which so far loves any complex high polygon objects we throw at it. Volgens Paul Carrington, oprichter en programmeur van Vulcan, biedt Hybrid een extreem realistische en interactieve omgeving waarbij andere spellen verbleken. De release van het spel staat gepland voor eind 2003.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou