Wat er nog gedaan moet worden voor de UT2003 demo komt | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De soap rond de Unreal Tournament 2003 demo houdt maar niet op. Hoewel men eerst van plan was een soort beta-demo uit te brengen om zo de spelers de kans te geven nog wat feedback aan de makers te geven voor het spel gold gaat, lijkt het er nu steeds meer op dat men de demo nagenoeg perfect wil hebben. CliffyB heeft een post gemaakt op het officiële UT2003 forum en noemt daar een aantal puntjes die nog gewijzigd moeten worden voordat de demo uitgebracht kan worden:The objective for us has been to make sure the game feels DONE before we release the demo. That way, we're not fixing things from the demo that we do not already know about.

Botmatches are being tested quite a bit. We want to make sure the AI is challenging without being frustrating.

Ragdoll is being tested everywhere. Must make sure everything has low poly Karma collision a igned to it.

Maps are being set up to run well on lower end cards. We have a bHIGHDETAIL flag we set on actors that are out of view (meshes outside of play, extra particle FX, etc...) and going through all the maps to do this takes time.

Menus are being polished and tweaked. Server browser included.

We just found that a few of the player meshes had their collision cylinders set incorrectly, so headshots were hard to get on these guys (being fixed...)

Redeemer is IN and working. Effect is being tweaked and adjusted.

All weapons are being given "Switch to" sounds.

Bombing run works really well. Debating whether or not some of the goals should require a double jump to get to or not...

James Golding (physics guy) is working his butt off to make sure the Bulldog (vehicle) is in and working properly in network play. (mostly for mod users)

Chad Schoonover is working on taunt animations are being put in for each of the characters. The pelvic thrust shall return!

Final taunts are being put in and localization is being worked on.

Het ziet er naar uit dat het nog wel een weekje zal duren voordat men deze lijst van dingen heeft afgerond. Tot die tijd kan je nog met volle teugen van de demo van Battlefield 1942 genieten.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou