Waarom System Shock 2 nooit een succes werd | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

System Shock 2, mi chien wel één van de beste FPS games ooit gemaakt, is helaas nooit een groot succes geworden onder de gamers. HomeLan blikt samen met ontwikkelaar Irrational Games terug op deze game die midden 1999 menig critici enthausiast wist te maken maar in de verkoop uitdraaide op een teleurstelling. Zo wordt onder andere een grondige analyse gemaakt van het spel en worden de punten bekeken waarom het mi chien mis gelopen is: de hoge moeilijkheidsgraad en de graphics die niet meer met de beste mee konden.

Ook wordt er alvast een beetje vooruitgeblikt over de toekomst van Irrational Games. Zo werkt men momenteel aan The Lost en aan een vervolg op Freedom Force. Ook sluit men een vervolg op System Shock niet uit al gaat dit spel waarschijnlijk een andere naam dragen:Irrational is currently working on their long-in-development console horror-action game The Lost and more Freedom Force projects are in the works as well. Recently, some gaming news web sites went into speculation mode that Irrational might be working on System Shock 3 based on some vague descriptions on Irrational's job page of a first person shooter title. When asked about the po ibility of System Shock 3 being created by the company, Levine was equally vague in his response, saying only, "I wouldn't be at all surprised if you saw a game very similar to what you're talking about appearing on the scene." In the meantime, Levine has a request he wants us to convey: "Tell SHODAN that we have her residual check and she should let us know where she wants us to send it." Lees het hele artikel over deze cult-game hier en ga vervolgens in de budget bak, zeker als je fan bent van spellen als Deus Ex, op zoek naar deze topgame!
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou