'Vrijheid is niet het belangrijkste in Rage' | Gamer.nl

'Vrijheid is niet het belangrijkste in Rage' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Rage is volgens de CEO niet bedoeld als een sandbox-game met open wereld. "Het is niet de bedoeling om zomaar rond te gaan dwalen. De optionele mi ies en tu enliggende steden zijn er niet om ze te verkennen, maar om je te helpen overleven", aldus Hollenshead.

"Sommige handelingen zijn noodzakelijk om verder te komen in de game. De speler krijgt bijvoorbeeld nooit zijn auto klaar als hij of zij er geen onderdelen voor verzamelt. Ze hoeven dat niet te doen, maar als ze het niet doen, komen ze vast te zitten." Rage verschijnt 7 oktober voor Xbox 360, PS3 en PC.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou