Voetontharing geen thema in The Hobbit interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

GameSpyDaily kreeg de mogelijkheid tot het interviewen Inevitable Entertainment, de game ontwikkelaar die nu al anderhalf jaar lang bezig is met het in elkaar sleutelen van 'The Hobbit', uiteraard gebaseerd op het boek van Tolkien. Hoewel er al 30 man een dusdanig lange tijd mee bezig zijn, zal de game pas eind volgend jaar (eind 2003) in de schappen liggen. In de tu entijd zal men proberen The Battle of Five Armies zo realistisch mogelijk in de game te verwerken. Volgens Inevitable zal de GameCube geen probleem hebben om deze immense slag zonder stotteren in beeld te brengen.

GameSpy: Are there, save rendering invisibility, other tricks that can be performed with the One Ring?Chuck & Ken: The One Ring has the wonderful ability of invisibility. Looking to sneak past someone? Put on The Ring and tip-toe away. There are some limitations though. You cannot wear The Ring the entire time. There is a system in place to balance when, where, and how long you can actually wear The One Ring. Hey, without some balance, you'd wear it the whole time right? So, as in the book, The One Ring will be dropping off Bilbo's finger at unexpected times and in inconvenient places.De game is in te delen in de RPG kla e, je kunt zogenaamde 'Courage Points' verdienen door monsters te doden, geheime gebieden te verkennen en door quests te voltooien. Dit alles kun je zogezegd eind 2003 gaan beleven, op de GameCube. Het hele interview is te lezen door hier te klikken.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou