Van S.T.A.L.K.E.R. hebben we inmiddels al meer screenshots gezien dan dat we ooit frames zullen zien tijdens het spelen van het spel, maar vreemd genoeg begint het nog niet te vervelen. Ook de nieuwste screenshots van GSC Gameworld's meesterwerkje in wording weten ons opnieuw te verbazen. De ontwikkelaar uit de Oekraine heeft namelijk het gehele gebied rond de kerncentrale Tsjernobyl zorgvuldig nagebouwd en laat de speler dit desolate stukje aarde in het spel vrij verkennen.
Volgens het klokje op de S.T.A.L.K.E.R. fansite Oblivion Lost, waar onderstaande plaatjes vandaan komen, zullen we nog drie maanden en acht dagen geduld moeten hebben eer we het spel zelf kunnen spelen. Wij kunnen alleen maar hopen dat het spel écht zo goed wordt als men belooft. Onderstaande screenshots zijn alvast een goed voorteken!
Reacties op: Vijftal high-res screenshots van S.T.A.L.K.E.R.
decapitator
Rav3n0us
Erwie
Linuxer
Gamesfreak
Desalniettemin kijk ik wel erg uit naar dit spel, terwijl ik er ook vrij sceptisch over het spel ben… raar maar waar…
Rav3n0us
Rav3n0us
DigitalSmoke
Rav3n0us
Rav3n0us
spir
spir
MrWoef
masterwillems
Rav3n0us
pr0_ogamer
stefijn
Het kan natuurlijk ook gewoon een ontzettend mooi, maar ongelofelijk slecht spel worden. Screens zeggen niks namelijk, maar dat weet jij ook wel
MelvinB
Goldrusher
Het spel gebruikt namelijk een technologie om enorm veel textures tegelijk te gebruiken, maar ze te verlagen in detail als je er ver vandaan bent. In die eerste shot ben je ver van de straat, dus hoef je die texture niet echt in hoog detail te zien…ik denk ook dat in combinatie met de AI, de voertuigen en personages, belichting, physics, etc. de gemiddelde gamerpc het toch niet zou aankunnen.
Als je de helicopter of die tractor bekijkt, moet je toegeven dat het er geweldig scherp en gedetailleerd uitziet…omdat je er dichtbij bent. Maar bvb. de straat of het gras wordt minder gedetailleerd in de verte.
GTA San Andreas maakte ook behoorlijk gebruik van deze technologie.
Verder kunnen er hier en daar nog wat zwakke punten zijn, het spel is nog niet eens in betafase.
Respect voor de Oekraïnse developers van dit spel, het ziet er prachtig uit en de verhaallijn, het thema en de locatie zijn op zijn minst origineel te noemen.
Jon_de_Zwaan
Wat een gezeik over low-res, ingame e.d.trek je conclusies maar wanneer je het gespeeld hebt!