Nieuws

Bethesda schrijft verzuimbriefje voor Fallout-spelers

Game verschijnt morgen

Geschreven door Aida . op
De vicepresident van Bethesda, Pete Hines, heeft op Twitter een verzuimbriefje gedeeld voor Fallout 4-fans. Dit ter ere van de release van Fallout 4 deze week.

“Ik dacht dat een aantal van jullie wellicht een doktersbriefje nodig hebben voor de komende ‘ziektedagen’ deze week”, schrijft Hines op Twitter.

Fallout 4 verschijnt morgen voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Op Gamer.nl is de recensie van de pc-versie van de game ook morgen te lezen.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

De PS4-, XOne- en pc-versies van Fallout 4 vergeleken Eerste 104 X360-games die speelbaar zijn op XOne bekend
26

Reacties op: Bethesda schrijft verzuimbriefje voor Fallout-spelers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • BertThaBest

    • 9 november 2015 16:41
    Hilarisch… Ik had even getwijfeld om vrij te pakken, maar besloot het uiteindelijk maar niet te doen. Had ik het toch maar gedaan :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 november 2015 16:42
    Schande, beetje verzuim stimuleren. Mensen die dit doen dienen gelijk ontslagen te worden en als het kan nog een flinke boete erbij van ongeveer een maandsalaris wegens het aantasten van het sociale stelsel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • glaned

    • 9 november 2015 16:51

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 9 november 2015 16:53
    Buiten dat het maar een grapje is snap ik niet waarom je er zo boos om word. Als je goed werk levert en uren hebt opgebouwd zie ik niet in waarom je dan niet lekker een dagje vrij mag nemen voor iets wat je leuk vind?

    En als het iemand is die niet gemotiveerd is dan is het toch alleen maar mooi dat ie verzuimd, heb je tenminste een aanleiding om zo'n persoon te ontslaan! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 9 november 2015 22:34
    pepsi word om alles kwaad , weet je dat nog niet ? lees al zn berichten maar terug :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 10 november 2015 13:03
    Ben het eigenlijk wel met Pepsi eens. Mensen die zich ziek melden om thuis een spelletje te kunnen spelen moeten per direct ontslagen worden! Dit moet dan ook niet door de uitgever gestimuleerd worden.

    Vraagt men een dagje vrij, dan is dat uiteraard een ander verhaal. Want daar ben je als werknemer vrij in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bashnag

    • 9 november 2015 16:53
    Okeeeeeee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Razgriz

    • 9 november 2015 17:32
    Breathe in, breathe out

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 9 november 2015 20:13
    Je bent zelf een sociaal stelsel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 9 november 2015 22:34
    +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 10 november 2015 09:53
    Not sure if trolling or serious.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spree

    • 10 november 2015 12:33
    Onthou he pepsi, de internet is alleen voor populaire meningen! Als je niet meegaat in het kudde denken word je (zoals je nu ziet) door iedereen gereduceerd naar een hoop stront.

    In aller eerlijkheid, ben het helemaal met je eens en FUCK al die breindoden hier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 9 november 2015 17:08
    Zolang het duidelijk is dat het een grapje is prima. Beetje PR move en comedy.

    ps. Wanneer gaat die oranje text weer weg? Verschrikkelijke combinatie op de pagina. Wie dat verzonnen heeft… ieder persoon met een beetje gezond verstand kan wel nagaan dat zo'n combinatie gewoon slecht leesbaar is. Net als licht blauw op wit etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Razgriz

    • 9 november 2015 17:34
    Ik snap er ook niets van. Op de hoofdpagina is de tekst veel minder goed leesbaar. Hoger contrast met rode tekst is toch wel prettig.

    Edit: dit heeft toch niets te maken met Black Ops 3? Mij valt de overeenkomst van kleuren op in de advertentie van Blops 3 en de nieuwe tekstkleur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Laurensje

    • 10 november 2015 03:02
    Ik heb er persoonlijk niet veel last van. Vind het wel een leuke afwisseling, aangezien zoveel sites rood al als kleur hebben :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 10 november 2015 16:41
    Ligt misschien aan je scherm resolutie maar op de hoofpagina bij mij is het hoofdpijn opwekkend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 10 november 2015 04:55
    Ja dit is dus wel vanwege black ops 3.

    Reshift heeft zoals iedere jaar weer een smak geld gekregen om reclame te maken voor die walgelijke game. En dit jaar is dat een andere kleur.

    Achja de wereld draait immers alleen op geld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 november 2015 17:18
    effe een facepalm voor alle mensen die hier daadwerkelijk serieus op reageren. Dit is toch overduidelijk een grap. Kom op zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 9 november 2015 17:35
    Als het in het Nederlands was deed ik het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 9 november 2015 18:10
    LOL hier moest ik wel ff om lachen! die Pete Hines is wel een toffe pik