Nieuws
Zelda: Breath of the Wild 2

Update: Zelda: Breath of the Wild 2-info komt uit oud gametijdschrift

Verken de grotten onder Hyrule Castle

Geschreven door Michel Musters op
De informatie die eerder dit weekend op internet verscheen over het vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild, blijkt uit een oud nummer van een gametijdschrift te komen.

Het gaat om een gids van GamesRadar+, waarin diverse Switch-games die mogelijk in 2019 en 2020 uitkwamen werden besproken. Eerder dit weekend werd op internet geclaimd dat de info uit een flyer van Nintendo zelf kwam.

De tekst in het magazine leest als volgt: "Eindelijk keren Link en Zelda terug in het langverwachte vervolg op de onvergetelijke actie-adventure The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Producent Eiji Aonuma belooft ditmaal een duisterder avontuur. Diep in de grotten onder Hyrule Castle ontwaakt een nieuwe krachtige dreiging. Kunnen onze heldhaftige helden het koninkrijk wederom redden?"

Omdat de info uit een gamemagazine blijkt te komen waar men evenveel info heeft over de game als de rest van de wereld, zegt bovenstaande informatie niets over de potentiële locaties van de game of de mogelijke duistere sfeer.

Het is nog niet bekend wanneer het vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild uit moet komen. Het spel is aangekondigd voor de Nintendo Switch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dead Space 2 maakt optimaal gebruik van exploderende ruimtebaby’s Ook HBO wil een film maken over GameStop-aandelen
15

Reacties op: Update: Zelda: Breath of the Wild 2-info komt uit oud gametijdschrift

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 6 februari 2021 12:32
    Hopelijk komt ie dit jaar uit want heb wel weer zin in een nieuwe adventure met link.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 6 februari 2021 15:47
    @hulstpower
    The legend of Zelda bestaat als serie 35 jaar dit jaar.
    Nintendo kennende zullen ze hun best doen om het dit jaar uit te laten komen.

    Lukt dat niet vanwege wat voor redenen dan verwacht ik op z’n minst een of andere remake dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • inkmasteryPS4

    • 6 februari 2021 15:57
    @Gamegod Ocarina en Majoras mask versie wellicht naar de switch in een collection zoals dat op de GameCube was.. zou cool zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 7 februari 2021 00:15
    @inkmasteryPS4 En dan graag de remake versies van de 3ds er ook bij, maar dan uiteraard geschikt gemaakt voor switch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 februari 2021 13:16
    @Gamegod ik zie graag wii versie deze heb ik alleen niet gespeeld had me wii verkocht voordat ie uit was. Maar ik ga er vanuit dat ie dit jaar komt plus een remake of HD collection zoals je zegt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 6 februari 2021 14:39
    Erg veel zin in!! Een soort van moderne Majora's Mask met een duister thema en deels dezelfde assets als het origineel? Hyped!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 6 februari 2021 16:59
    Kan niet wachten om die grotten te verkennen. 😏

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 6 februari 2021 18:17
    @Ollongren Dat was nou net wat er miste aan BotW… Grotten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 6 februari 2021 19:02
    @clandestine666 hopelijk zijn ze niet oppervlakkig. En met klassieke zelda thema's…water, hitte, binnenkant van een vis etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fpsbig

    • 6 februari 2021 20:37
    @Ollongren treed binnen in de vochtige grotten van Zelda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 6 februari 2021 21:45
    @Fpsbig ik kom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 7 februari 2021 00:16
    Ik vond breath of the wild op zich een goede game, maar de snelheid waarmee je wapens kapot gaan vind ik echt game breaking (no pun intended).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 7 februari 2021 00:55
    @Messtranor ik vond het wel prettig, had er een miljoenmiljard in mn rugzak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    crimsondeon

    • 7 februari 2021 10:33
    @Messtranor dat is ook de reden dat ik was afgehaakt met het spel.
    Bossen battle, en plop daar ging mijn master slordig…moest hij weer opladen , en de rest brak om de haverklap. Mooi spel, maar dat was echt ruk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Perfection

    • 8 februari 2021 09:36
    @Messtranor Zo blij met de switch mod waarbij wapens niet meer stuk kunnen. Maakt de game zoveel relaxter!