Nieuws

Vervolg op Marvel's Spider-Man komt mogelijk in 2021 uit

"Ik denk dat Spider-Man 2 sneller komt dan we denken."

Geschreven door Michel Musters op
Een vervolg op Marvel's Spider-Man zou in 2021 uit kunnen komen, zo meent de presentator van de Kinda Funny Gamecast.

Imran Khan is naast presentator van de Kinda Funny Gamecast de voormalige senior editor van Game Informer. In de meest recente aflevering meldt hij dat hij denkt dat de game rond Kerstmis 2021 uitkomt. "Ik weet te veel over dit onderwerp, dus ik kan niet teveel speculeren. Ik denk dat Spider-Man 2 sneller komt dan we denken."

Khan denkt dat het feit dat Sony de eerste Spider-Man gebruikte om de PlayStation 5 mee te demonstreren ook een teken aan de wand is. Eerder dit jaar vergeleek Sony de PS4 en PS5 met elkaar via die game. Daarmee toonde het bedrijf aan hoe snel spellen worden geladen op de aankomende console.

Vooralsnog heeft Sony in ieder geval niets officieel aangekondigd. De eerste Spider-Man verscheen vorig jaar op PlayStation 4 en is ontwikkeld door Insomniac Games. Inmiddels is de ontwikkelaar onderdeel van Sony.

Spiderman

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Citizen haalt kwart miljard dollar op Sky: Children of the Light beste iPhone-game 2019
9

Reacties op: Vervolg op Marvel's Spider-Man komt mogelijk in 2021 uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Markus88

    • 3 december 2019 09:03
    Laat maar komen! Geweldige game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 3 december 2019 11:54
    Hopelijk krijgen we bij de launch van de PS5 een update waarbij Spiderman 1 verbeterde textures krijgt met raytracing en native 4k@60fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 3 december 2019 16:43
    @TommyVercetti denk niet dat dat gaat gebeuren. Ray tracing 4k 60 is veel te moeilijk en amd heeft nul ervaring nog met ray tracing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 3 december 2019 21:45
    @hulstpower niet over dingen lullen waar je geen verstand van hebt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 4 december 2019 08:28
    @dezwarteziel welke video kaart van hun kan ray tracing dan op dit moment aan geen 1. Dus er is nog niks dat werk en mijn 2080 ti heeft met ultra settings ray aan moeite om60 fps te halen.
    Denk als ps5 en scarlett raytracing krijgt dat het 1440 p word of zo of checkerboard en dan 30 en zelde 60.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 3 december 2019 12:57
    VR support. zou sick zijn. Letterlijk wellicht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 3 december 2019 13:06
    @Fordon_Greeman Inderdaad, ik denk dat je dan heel snel misselijk wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 3 december 2019 14:32
    Genoten van het eerste deel. Ik heb de dlc's even tot een later tijdstip bewaard, zoals ik wel vaker doe bij vrij grote games. Zo heb ik nog iets om de hype wat op te krikken als S-M 2 voor de deur staat. VR-ondersteuning zou ik alleen maar toejuichen, die twee demo's in de PS Store waren om te janken zo slecht…En dat heeft niks met misselijkheid te maken, dat krijg ik al lang niet meer…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 3 december 2019 17:24
    Man dat duurt lang. In die tijd heben we alweer 2 nieuwe Spiderman films joh! :D