De legendarische adventurereeks Leisure Suit Larry keert eind 2004 terug ten tonele. Toch zal dit spel duidelijk andres zijn dan de voorgaande delen in de reeks. Het eerste wat opvalt is dat het spel volledig in 3D is en dat er een andere hoofdrolspeler voor het spel gekozen is. Alhoewel, dat laatste valt dan weer niet echt op, want het karakter dat je speelt, Larry Lovage, lijkt zowaar alle genen van zijn oom Larry Laffer, de held uit de vorige games, te hebben overgenomen. Dus ook Larry Lovage is nogal stuntelig als het op vrouwen aangaat.

Ontwikkelaar High Voltage Games, bekend van Hunter The Reckoning, heeft ervoor gekozen van de klassieke -zoals men het zelf graag noemt-, saaie adventure-elementen af te stappen. Wel blijft de feeling van de adventure overeind, zoals het verhaal en het ontdekken van de omgeving. Het combineren van items en de dialoogkeuzes zijn echter overboord gegooid. Daarvoor in de plaats heeft men een aantal leuke minigames ontwikkeld. Zelfs het dialoogsysteem draait om een minigame:Finally, a big part of our game is the conversation system, in which Larry talks with a girl, and the player controls what Larry says in real time. Rather than using the sort of branching dialogue trees you'd find in old adventure games, the player steers a little icon at the bottom of the screen. If you steer it properly, Larry will say some dumb stuff, but the girl will like him enough to keep their relationship going. If you steer wrong, Larry is likely to say some really idiotic things, and the girl will blow him off. The end result is that the player gets to participate in lots of funny interactions. It's a lot of fun and far better than watching dull cutscenes to get the story. I'd definitely say that the humor really sets it apart from what people have seen before in video games. De aanpak van High Voltage Games zal wellicht veel fans van het origineel in het harnas weten te jagen, maar men verzekert ons ervan dat de feeling van Larry behouden zal blijven. Hierbij ligt vooral de nadruk op de humor, want in het interview dat GameSpot met de makers van het spel had wordt het woord 'fun' veelvuldig gebruikt.