Valve stelt voorop dat het de speelervaring van legitieme spelers niet wil verpesten en zegt te snappen dat er vele oorzaken zijn voor het feit dat spelers soms even niet meer achter hun keyboard kunnen zitten. Dit hoeft volgens de ontwikkelaar niet te betekenen dat iemand bewust een speelsessie verlaat, maar of dat echt niet het geval is, blijft iets wat niet gedetecteerd kan worden.
Valve zal daarom beginnen met het daadwerkelijk testen van maatregelen tegen vroegtijdige spelverlaters. Voorheen hield de studio zich enkel bezig met het verzamelen van data over het fenomeen. Welke maatregelen het precies gaat treffen, is nog niet bekend. Valve benadrukt wel dat het testen van een oplossing niet meteen betekent dat de uiteindelijke versie hier ook gebruik van zal maken.
Reacties op: Valve zoekt oplossing voor weggaande Dota 2-spelers
SystemR
bluethunder22
sjoerd114
Shafy
Seeyouinhell64
Revin
ChronischTeLaat
Pillows
jbenno
Ik vindt dat dat soort dingen moet kunnen.
Niemand gaat toch een avond op een stoel voor een raam zitten kijken terwijl hij wat leuks had kunnen doen.( voorbeeld).
Quorumz
V1D0
V1D0
Telefoon ligt natuurlijk aan de gespreksduur, maar je kiest er zelf voor om hem op te nemen. Je kan ook na een potje terugbellen. Of kort te woord staan.
Devodka
Trouwens Pillows, ben jij nou van infused of heb ik de verkeerde pillows?
SuperG
Of connectie problemen. Of dat je party wat leden weg vallen.
Speel Blops veel en de rage quiters is zo frequent dat het uitspelen van een complete match zoiets als regen en zonneschijn verhouding heefd.
Daarbij dat P2P server model het extra irritant is als de hosting gamer opeens quit.
Of van die stat geilerds die net tegen het einde even quiten.
Wat ik heel normaal zou vinden is dat quiten van een potje jouw altijd een verlies ronde opleverd. En ook al is het door onmacht
En in reallife staat dit gelijk aan deserteren. Dus dubbel verlies. Daar staat ook een straf op. tot aan exectutie toe.
Dit kan je ook meenemen in de ranking als deserteur stat.
Dus dat P2P werkt niet tenzij je wat tegenmaatregelen neemd tegen quiters.
dedicated servers lijkt mij beter scheel hoop connection lost en migrating host crap.
Soms heb ik het vermoeden dat sommigen gewoon hun UTp stekker eruit rukken.
Om te quiten moet leave drukken.
En iemand met conectie loss zo frequent en altijd als loosing situaties dan is er geen verbinding probleem maar even trek utp stekker eruit geval.
Iihg dat is mijn PSN Blops ervaring.
Dus dat Valve in hun games aan dit looser gedrag wat aan gaan doen. vind ik eerder een must.
En snap niet dat andere devs daar nog niks mee doen,