Nieuws
Gran Turismo Sport

Update Gran Turismo Sport voegt microtransacties toe

Update nu beschikbaar, microtransacties pas vanaf 2 augustus

Geschreven door Michel Musters op
Een nieuwe update voor Gran Turismo Sport heeft microtransacties aan de game toegevoegd.

Update 1.23 is inmiddels uit en voegt microtransacties toe die het voor spelers mogelijk maken om bestaande auto's in de game te kopen. De microtransacties zijn alleen nog niet in Europa beschikbaar - dat is pas vanaf 2 augustus het geval. In Japan liggen de prijzen per auto tussen de 100 en 300 yen, omgerekend tussen de 0,77 en 2,31 euro.

Verder bevat de update een nieuwe fictionele track genaamd Circuit de Sainte-Croixe, dat drie verschillende lay-outs heeft, alsmede gespiegelde versies. Ook kunnen spelers decals aan racepakken en helmen toevoegen. Tot slot bevat de update nieuwe auto's, waaronder de Mercedes AMG W08, waarmee Lewis Hamilton vorig jaar zijn F1-winst in de wacht sleepte. Al deze nieuwe elementen zijn al wel beschikbaar voor Europese gamers.

Dit artikel delen:

Lees meer

Spider-Man figurine gebaseerd op aankomende game onthuld Monster Hunter World inmiddels 8,3 miljoen keer verscheept
12

Reacties op: Update Gran Turismo Sport voegt microtransacties toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Paul_Power

    • 30 juli 2018 13:53
    WTF………………..ik dacht dat we hier wel zo'n beetje klaar mee waren, maar nee hoor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 30 juli 2018 13:51
    en laten er nu net duizende auto's zitten in dat spel XD

    achja je kan ze ook unlocken waarschijnlijk. money is the shortcut

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 30 juli 2018 14:01
    Je kunt zo ook vrij makkelijk unlocken. Je moet er dan alleen wel aardig tijd in stoppen. Ik kan me voorstellen dat mensen wel in een nieuwe wagen willen rijden maar de tijd niet kunnen vinden om hem bij elkaar te racen. Ik vind het wel een goeie toevoeging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 30 juli 2018 14:05
    @mcbrew

    Voor de mensen met weinig tijd is dit idd een goede toevoeging.


    Imho micro transacties done right.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 30 juli 2018 14:23
    @coola

    Of je geeft de optie om alle auto's gratis te kunnen berijden inplaats van deze meuk om extra geld binnen te harken. Maak van de nieuwe wagens betaalde DLC. Dit vind ik dan weer graai praktijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 30 juli 2018 14:49
    @spreadthehate

    Je kan ze ook gratis gebruiken, alleen moet je er tijd voor vrij maken. En als je die tijd niet hebt kan je er totaal vrijblijvend geld voor uitgeven om ze te krijgen. Liever optionele micro transacties dan verplicht dlc kopen om de auto's te verkrijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 30 juli 2018 15:35
    @coola

    Ik weet het heb het spel zelf ook, dikke 200 uur inzitten. Maar ik zie het liever net zoals bij Project Cars, gewoon alle auto's meteen te rijden. Alle nieuwe auto's komen in DLC pakketten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 30 juli 2018 16:00
    @spreadthehate

    Alle auto's gelijk beschikbaar vind ik persoonlijk echt totaal niks, ik heb liever dat ik ze vrij moet spelen (zelfde geldt voor fighting games daar wil ook niet gelijk alle characters kunnen gebruiken)

    Ach ja meningen kunnen nu eenmaal verschillen. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KoningDriessen

    • 30 juli 2018 16:32
    @coola ik ben het met je eens dat het leuk is om ze vrij te spelen, alleen duurt het me bij gt altijd net iets te lang. Vooral de hele vette auto's (1.000.000+) duurt het lang om bij elkaar te sprokkelen. Iets waar ik helaas geen tijd voor heb. Ik ben dan ook wel weer zo'n Hollander dat ik daar geen extra geld voor ga neertellen. Helaas moet je ze de laatste keer dat ik keek ook de auto's in je garage hebben om ze in vr te spelen :'(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 30 juli 2018 17:07
    @coola

    In GT zou dat dus geen klote uitmaken als alles meteen al unlocked zou zijn, je moet toch die races rijden per klasse wagen. Je kan dus toch niet in iedere auto stappen al zou je dat willen. Maar ik loop soms vast dat ik niet verder kan met racen omdat ik een bepaalde auto nog niet heb van een paar mill, en dan moet ik weer verplicht oudere races spelen die ik al op goud heb om geld te sparen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 30 juli 2018 19:35
    Dat het nog zo lang geduurd heeft.. de game had er day one al alle voortekenen van..

    Het mag duidelijk zijn dat ik hier totaal geen voorstander van ben!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paralize

    • 30 juli 2018 23:09
    Als je dit goedkeurt, niet meer zeiken op EA.
    Ik vond dat wel aardig, gratis dlc maar wel microtransacties. Hier betaal je voor beiden.