Unreal 2 = Ass-kicking action | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

GameSpy is net als veel andere sites vertegenwoordigd op de E3. Naast het bezoeken van alle babes, uitgevers en voedseltentjes heeft men de tijd gevonden om een preview van Unreal 2 te maken. De preview is gevuld met nieuwe screenshots en geeft een overzicht van wat we kunnen verwachten in Unreal 2.The main goal of the developers of Unreal II is to make a game that has all the a -kicking action you've come to expect from this game, but also have a compelling and interesting storyline. "We wanted interesting characters," explains Bleszinski, "a lot of the storytelling is done with the characters on the ship and with NPC interaction during the gameplay." The developers are hoping for little or no learning curve for Unreal II. They want anyone to jump right in and start playing. From what we've seen, they accomplished this without any problem.

Ik ben erg benieuwd hoe men de leer curve zal laten verlopen. In de preview staat dat iedereen het spel zou moeten kunnen spelen. Voor de gevorderde gamer kan dat betekenen dat het eerste gedeelte ronduit saai is. Hoewel ik geen enkel gedeelte van Unreal saai vond.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou