Nieuws
Uncharted

Uncharted: Legacy of Thieves Collection onthuld voor PS5 en pc

Verschijnt begin 2022

Geschreven door Michel Musters op
Begin 2022 moet Uncharted: Legacy of Thieves Collection op PlayStation 5 en pc uitkomen.

In deze bundel zitten de PS4-games Uncharted 4: A Thief's End en Uncharted: The Lost Legacy.

Een precieze releasedatum voor de collectie is er nog niet, maar het spel moet ergens begin 2022 uitkomen voor PlayStation 5. Kort daarna moet ook de pc-versie uitkomen - het is voor het eerst dat de Uncharted-games beschikbaar komen op pc. De pc-versie wordt ontwikkeld door Iron Galaxy.

Bekijk hieronder een trailer.

Dit artikel delen:

Lees meer

Deathloop uitgelicht in nieuwe trailer Ghostwire: Tokyo moet in de lente van 2022 uitkomen
9

Reacties op: Uncharted: Legacy of Thieves Collection onthuld voor PS5 en pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 september 2021 22:55
    Komt er ook een *gratis* of betalende upgrade als je al in bezit bent van al deze delen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 10 september 2021 08:29
    @DarkraverX Wat denk je zelf?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 september 2021 14:18
    @Mr.Happy $ony kennende ….. nee :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Magnolia-fan

    • 9 september 2021 22:58
    Deze collectie bevat alleen Uncharted 4 en The Lost Legacy zoals ook aangegeven staat op de PlayStation Blog, waar ik geen link van mag plaatsen kennelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 9 september 2021 23:17
    @Magnolia-fan Je hebt helemaal gelijk, inmiddels aangepast!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 10 september 2021 00:40
    Echt balen dit. Net lost legacy gekocht. Zat zo te hopen op een 60fps patch. En ja gratis. Nu ga ik die dus niet spelen en deel 4 ook niet. Dit is wel echt slecht van sony. For the players mogen ze niet meer dragen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ajantha1992

    • 10 september 2021 09:42
    Als je het nieuws in de gaten had was er 27 mei een gerucht dat hij naar pc zou komen @MissMeNL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 10 september 2021 10:55
    @Ajantha1992 toen had ik nog geen ps5. Heb ik dan idd niet gelezen ergens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 10 september 2021 16:43
    Aan de titel van dit artikel te zien dacht ik ff dat alle Uncharted games naar PC kwamen. Jammer.