Nieuws
Uncharted

Uncharted-fanfilm met Nathan Fillion als Nathan Drake uitgebracht

Nu nog een volledige film

Geschreven door Lucas May op
Een korte fanfilm gebaseerd op de Uncharted-gamereeks met Nathan Fillion in de hoofdrol is op YouTube geplaatst.

Eerder hintte Fillion al naar een aankondiging omtrent Uncharted en nu blijkt dat hij inderdaad de rol van Nathan Drake vertolkt in een fanfilm van een kwartier lang.

In mei vorig jaar werd nog bekendgemaakt dat Tom Holland, de acteur die Spider-Man in de Marvel-films speelt, de rol van een jonge Nathan Drake op zich neemt in een officiƫle film gebaseerd op de avontuurlijke games. Sindsdien is er echter niks naar buiten gebracht over deze verfilming.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hollow Knight-uitbreiding Gods & Glory komt op 23 augustus De weg naar geluk in We Happy Few
20

Reacties op: Uncharted-fanfilm met Nathan Fillion als Nathan Drake uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 16 juli 2018 17:37
    Ik wil meer. Nathan Fillion is Nate Drake. Stephen Lang als Sully is ook een goede keuze.

    Oh ja off topicish. Ik heb ook de vervanger gevonden voor Ashley "Ash" J Williams als ze als nog verder gaan met AvED. Nathan Fillion kan imho wel in de voetsporen van Bruce Campbell stappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 16 juli 2018 18:08
    Dit is beter dan menig full AAA Hollywood produktie. Ik wil meer idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 16 juli 2018 18:31
    Vind David Boreanaz toch nog steeds beter lijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 18 juli 2018 17:37
    @bigds9fan Zou ook geen slechte keuze zijn, hij is ook perfect in comedy zoals te zien is in bones.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 juli 2018 19:22
    Hij is wel overduidelijk aan het solliciteren naar die rol. Ik denk dat ie enorm teleurgesteld gaat ze jn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 16 juli 2018 22:10
    Ik denk dat hij gedacht heeft "Wat Ryan Reynolds kan met deadpool, dat kan ik ook"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 juli 2018 00:11
    @darkmanwls alleen Renolds is een iets betere acteur vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 16 juli 2018 22:49
    Als hij Nathan Drake wordt, dan wordt het hoogstens een B-film.
    Sully ook een 'te streng' gezicht.

    Nee, niet overtuigd.

    En Nathan is absoluut geen vervanger van Bruce Campbell! Hail to the King!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 16 juli 2018 23:32
    @Bayek79

    In principe is er geen vervanger voor Bruce Campbell. Maar als moet kan het net zo goed Bruce z'n Bromance zijn die de rol overneemt. Maar ook echt enkel hij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 17 juli 2018 10:49
    Kon er niet naar kijken, typisch iemand zonder talent en een groot budget voor zn fan film

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 17 juli 2018 14:17
    @HunterSeeker lol we hebben weer een troll. Er zitten daar 2 acteurs die talenten hebben. Vooral Nathan fillion met zijn show Castle was mooi om te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 17 juli 2018 16:22
    @armilo-theus heb het over de regiseur

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 17 juli 2018 20:56
    @HunterSeeker Wauw wees dan de volgende keer eens specifieker xD. Ik dacht al gvd wat zegt ie nou weer xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 18 juli 2018 11:44
    @armilo-theus of beter lezen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 18 juli 2018 12:13
    @HunterSeeker daar ligt het helaas niet aan, want blijkbaar was ik niet de enige.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 17 juli 2018 14:51
    @HunterSeeker

    Fillion geen talent? Lang geen talent?

    :D :D :D :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 18 juli 2018 17:57
    @HunterSeeker Groot budget? Wat ik zag had helemaal niet veel budget nodig als ik er even van uit ga dat de meeste acteurs dit gewoon voor de lol hebben gedaan. Meest zal in de stunt met het glas zijn gaan zitten (en nu ik een interview lees, het gebruik van een crane voor de harnasshots, alhoewel die waarschijnlijk ook weer gewoon van de stuntcoordinator kan zijn) en de props in de studeerkamer. De camera's zullen gewoon onderdeel zijn geweest van de equipment van de regisseur (met een doorsnee drone kun je al die craneshots etc maken), en de locatie zal misschien het huis van een vriend zijn geweest (Fillion kent natuurlijk wel wat mensen), en de auto's, eigendom van crewleden of misschien gewoon gehuurd.
    Nee, dit was juist geweldig, zeker voor een low budget 'fan' film, maar het feit dat jij dacht dat het een groot budget was zegt al genoeg..
    En de regisseur wist verdomd goed waar die mee bezig was, was ook geen echt amateurtje. Het feit dat hij kan geven waar een hoop fans om vragen (behalve die paar zeikerds zoals jij dan) terwijl de studio dat niet lukt en wil komen met een bloody boring origin story met een 'kind' dat op avontuur gaat. Denk dat jij de games nooit echt gespeeld hebt ofzo, want er waren zoveel nuances die er in zitten die bij de echte spelers duidelijk zichtbaar waren, maar blijkbaar voor iemand als jij dus niet.
    Wat hij dus met low/no-budget al kan laten zien, zou ik em zeker de twijfel geven wat hij zou kunnen laten zien als hij een groot productieteam en budget achter zich heeft.

    enuh, als ik de trailer van Gridlocked bekijk (Netflix film die deze regiseur ook heeft gemaakt), dan ga ik die dus echt wel heel snel kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 20 juli 2018 11:44
    @SuperDre hang er een poster van boven je bed dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 17 juli 2018 14:49
    Groot fan van Nathan Fillion door Castle en hij past perfect bij deze rol!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ron_k

    • 17 juli 2018 22:21
    @Paxopoxo moet eerlijk zeggen dat ik vind dat Nathan eigenlijk wel goed is voor deze rol idd :-)