Nieuws

Uncharted-collectie officieel aangekondigd, eerste trailer

Geeft toegang tot Uncharted 4-bèta

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaar Naughty Dog heeft Uncharted: The Nathan Drake Collection officieel aangekondigd. De game geeft toegang tot de bèta van Uncharted 4: A Thief's End.

In een tweet laat Naughty Dog weten dat UnchartedL The Nathan Drake Collection op 7 oktober verschijnt voor PlayStation 4. In de collectie zitten de singleplayermodi van de drie Uncharted-games die op PlayStation 3 zijn verschenen, namelijk Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves en Uncharted 3: Drake's Deception.

Mensen die de game kopen krijgen toegang tot de multiplayerbèta van Uncharted 4: A Thief's End. Die game verschijnt volgend jaar voor PlayStation 4. Verdere details over de collectie zijn nog niet bekend.

Eerder vandaag stond een advertentie voor de collectie op de mobiele PlayStation Store-website, terwijl de game nog niet was aangekondigd. 

De Uncharted-reeks draait om avonturier Nathan Drake, die de wereld afreist om schatten te zoeken en een zakcentje bij te verdienen. Onderweg belandt hij in actievolle situaties en krijgt hij meer dan eens te maken met het paranormale.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Kruisvaarder Johanna in Heroes of the Storm-trailer Eerste screenshots Total War: Warhammer getoond
17

Reacties op: Uncharted-collectie officieel aangekondigd, eerste trailer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 4 juni 2015 16:36
    sweet !!!!!!!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 5 juni 2015 09:12
    Vind ik ook, maar helaas zijn de multiplayer opties niet inbegrepen:(.

    Alhoewel uncharted je voor het SP speelt vind ik het heel erg jammer dat zij onnodig het MP eruit hebben geknipt. Nu ga ik sws wachten tot een aanschaf van de ps4 tot UC4 uitkomt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 4 juni 2015 16:44
    Heb er nooit 1 gespeeld maar hoor hele goeie verhalen, goed moment om m op te pikken :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JORREmansA2B

    • 4 juni 2015 16:57
    Zeker de moeite waard. Ik heb 2 en 3 gespeeld en me rot geamuseerd. Among thieves heb ik zeker 5 keer uitgespeeld…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Teknootje

    • 4 juni 2015 18:19
    Lijkt net of heel deze nieuwe generatie consoles alleen maar bestaat uit remakes. Dat was met de Xbox 360 en PS3 al erg. Maar het lijkt wel alsof men niet eens meer nieuwe games durft te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 4 juni 2015 18:50
    Zo lijkt het wel, en het zijn er inderdaad erg veel, maar echt nadeel heeft het niet volgens mij. Er komen elke generatie namelijk sowieso wat minder AAA-games uit, omdat ze steeds duurder en tijdrovender worden om te maken. De remakes worden uitgebracht om gaten in de planning op te vullen, zodat er toch wat meer releases zijn elk jaar. Vaak zit op een remake maar een redelijk klein team met een relatief klein budget. Er zijn geen schrijvers, acteurs, motion capturing en dergelijke nodig want dat nemen ze allemaal over uit het origineel. Dus het gaat niet zo ten koste van nieuwe games. En remakes brengen ook een hoop geld op, wat weer naar de ontwikkeling van nieuwe titels kan gaan.

    Al met al zijn remakes ideaal voor wie het origineel niet gespeeld heeft, of graag opnieuw wil spelen in wat betere kwaliteit. De Uncharted games - en met name deel 2 - zijn zeer de moeite waard voor wie ze nog niet gespeeld heeft en houdt van derdepersoons actie-avontuur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 5 juni 2015 13:36
    Ik vind het ook erg spijtig. Als je alle grote releases bij de release direct meepakt heb je geen reet aan al de remasters van deze tijd. Gelukkig zijn The Witcher 3 en Project CARS uitgekomen, anders was het aanbod qua AAA-titels vrij karig geweest op dit moment.

    Maar voor de mensen die geen PS3 hebben is dit uiteraard goed nieuws!! Zeker een uur of 40 op en top vermaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 4 juni 2015 19:41
    Ik vind dit prima. Heb geen ps3, maar ben wel heel benieuwd. Heb alleen het deel op de Vita gespeeld en dat smaakte naar meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 4 juni 2015 20:42
    Oh nice, de PS4 is mijn eerste PS, undiscovered country for me dus :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 4 juni 2015 21:19
    Dreams DO come true ! :) Allemaal volledig "grijs" gespeeld op mn PS3 , dus ik schuif m ook graag in mijn PS4 ! Eindelijk een HD jungle zonder rare lijntjes en blokjes :) oftewel UNCHARTED zoals ie gewoon moest zijn :) …… Kom maar op met al die HD masters ! love them all ! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 4 juni 2015 22:40
    Hmmm er staat nergens dat ze remasterd zijn op de PS4 dus dat is voor mij de hoofd vraag, de reden dat hier thuis nog steeds een PS4 staat is voornamelijk voor Uncharted maar als ze niet upscaled zijn dan is het de vraag zijn ze het waard om nog een keer te kopen, voor mensen die ze nooit gespeeld hebben of geen PS3 meer hebben is het een goede reden.

    Toch hou ik hem zeker in de gaten en hij zal er waarschijnlijk toch bij komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 5 juni 2015 19:57
    Ze gaan natuurlijk niet klakkeloos die games overzetten, daar zijn ze echt wel al lang mee bezig hoor ( waarschijnlijk al voordat de ps4 op de markt kwam )
    Kijk bv naar Final fantasy x / x2 HD remaster, die is zo fucking goed geremasterd voor de ps4, en dat is dat een ps2 game …. laat staan wat ze gaan doen met een ps3 remaster, en OOK nog eens een parade paardje ! geloof me dat word smullen van oor tot oor :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 5 juni 2015 23:21
    Als ze letterlijk net zo opgepoetst worden als The Last of Us dan komt hij er dag 1 gelijk bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 5 juni 2015 09:20
    Mochten ze niet veel verschillen van de PS3 versies dan laat ik dit lopen, eventuele remasterd versies heb ik dan wel weer interesse in :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Karimpie

    • 5 juni 2015 11:43
    ´´That means not only delivering the single-player campaigns of Uncharted: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves, and Uncharted 3: Drake’s Deception in 1080p and 60fps with better lighting, textures, and models, but also adding a range of improvements and additions across all three games including Photo Mode and new trophies.´´ Lijkt mij aardig geremastered toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 5 juni 2015 11:54
    Op papier wel maar ik wil graag eerst zien wat het effect uiteindelijk is door middel van reviews e.d ., als het echt zoveel verschil maakt als ze zeggen dan ga ik het met plezier weer spelen.

    Hopelijk kan je dan ook je savegames overzetten (inclusief trophies) want geen zin om weer op normal te moeten beginnen en al die rare shit te moeten verzamelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 5 juni 2015 15:46
    Wel zoals het eruit ziet met wat Karimpie zegt dan komt hij er hier zeker bij, hopelijk is de prijs ook fatsoenlijk.