Uitgebreid interview Blitzkrieg | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Bij The Daily Telefrag staat een zeer uitgebreid interview met een maker van de RTS-game Blitzkrieg. Deze man heeft de leuke naam Dmitry Devishev. De game word namelijk gemaakt in Rusland. Het spel heeft veel weg van Sudden Strike, maar ach, die vond ik persoonlijk wel te verteren.DTF: What kind of campaigns shall we see in Blitzkrieg? Are they going to be based on episodes, with landmarks taken directly from history, or will the plot will be bound to the characters, narrating of them mi ion by mi ion?

Dmitry Devishev:We are not going to choose any of these approaches, as we plan to implement them both. On one hand, each campaign introduces several chapters corresponding to the historical period of time, for example, the counter-offensive mi ion at Stalingrad. On the other hand, the game covers the history of your batallion during the war.

Er word onder meer gepraat over de keuze voor de naam, of het historisch accuraat is, welke tijdspanne hij zal omvatten en meerdere dingen. De screens zien er wel ok uit, en je kan veel informatie halen uit het interview. Verder is het, in mijn ogen althans, altijd leuk om de tweede wereldoorlog na te spelen in RTS games. Of het ook echt leuk wordt, zal pas blijken over een aantal maanden, aangezien ze nu nog tegen de Alpha fase zitten.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou