Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Ubisoft wil meer tijd nemen voor Assassin's Creed Valhalla-updates

Bedrijf wil robuuste updates uitbrengen

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft laat weten meer tijd te willen nemen voor het ontwikkelen en uitbrengen van titelupdates voor Assassin's Creed Valhalla.

Dat laat het bedrijf weten in een nieuwe blogpost. "We hebben een aantal wijzigingen aangebracht in ons productieproces en aan onze tools zodat we meer robuuste updates kunnen leveren, waarover later meer. We verschuiven ook van een 4-weken naar een 5-weken titelupdate-releaseschema, zodat we grondiger kunnen testen en bijschaven."

Als gevolg hiervan komt update 1.2.1 pas op 27 april uit. Zoals eerder aangekondigd verschijnt de eerste betaalde uitbreiding voor Valhalla, Wrath of the Druids, nu op 13 mei.

"Onze community staat centraal in alles wat we doen en we streven er altijd naar om jullie geweldige ervaringen te bieden", zo meldt Ubisoft. "Dat gezegd hebbende, beseffen we dat sommige van onze recente titelupdates misschien niet hebben voldaan aan jullie verwachtingen of onze standaard."

Daarnaast deelde het bedrijf via de blogpost een tijdlijn van aankomende content voor Assassin's Creed Valhalla. Na update 1.2.1 en Wrath of the Druids verschijnt ergens aan het einde van deze lente titelupdate 1.2.2, gevold door een nieuwe gamemodus.

Assassin's Creed Valhalla

Dit artikel delen:

Lees meer

Hoogtepunten: Remake van Star Wars: KOTOR is echt in de maak Eerste Olympische gametoernooi ooit wordt deze lente gehouden
13

Reacties op: Ubisoft wil meer tijd nemen voor Assassin's Creed Valhalla-updates

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    gotcha123

    • 23 april 2021 16:34
    Tja, ik heb hem helemaal uitgespeeld en nu heb ik er wel genoeg van voorlopig. Op een of andere manier wordt ik niet warm van deze updates. Het maakt geen enkel verschil wat voor wapens of harnas je aanhebt op het laatst dus de gameplay wordt saai (verder prima game) en het grote verhaal is klaar. Een update is gewoon de zoveelste missie…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 23 april 2021 17:52
    Mooie game en veel plezier mee gehad maar ben er ook klaar mee nu. Wordt inderdaad meer van hetzelfde. Op een gegeven heb je het wel gehad en gezien…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 23 april 2021 20:55
    @The_Scratcher die games hoeven ook helemaal niet zo lang. Maak die game korter, scheelt qua productiekosten en de gamer heeft ook idee dat ze een game hebben uitgespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 23 april 2021 21:32
    @Ziminar
    Alsof Ubisoft sowieso veel tijd in missies stopt. 95% zijn fetch missies

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 24 april 2021 14:36
    @rreloaderr Of bullshit sidequests die niks met het hoofdverhaal te maken hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 26 april 2021 13:24
    @bigds9fan side quest die niks met het hoofdverhaal te maken hebben hoef niet problematisch te zijn, zolang het maar past binnen de wereld waar het verhaal zich afspeelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • The_Scratcher

    • 26 april 2021 18:14
    @Ziminar ben ik het wel mee eens ja. Moest me op een gegeven moment echt dwingen om hem nog uit te spelen want het boeide me nauwelijks nog. De game is gewoon te groot en wordt op een gegeven moment eentonig. Wil zwijgen dat ik hier nog extra uitgebreide story dlc content voor hoef. Boeit me echt nul komma nul. Groot is niet altijd beter en daar is dit helaas weer het zoveelste perfecte voorbeeld van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 23 april 2021 18:30
    Ik ben denk op 3 kwart van de game. En dan is het tijd voor weer eens wat anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ChapterZ

    • 24 april 2021 01:38
    Ben er ook mee klaar. Die paas opdracht heb ik aan mij voor bij later gaan. Heb wel de season pass. Maar is zonder van mij geld geweest. Naar 220 uur was het wel klaar. En ja, de hoofmissie uitgespeeld maar dan ben je wel klaar. De wereld is zo leeg had ooit het zelfde gevoel ooit met AC3. En ik heb daarvan ook de remaster. Puls aankoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 24 april 2021 11:00
    Tja dat wouden ze met Origins ook. Meer tijd tussen de games zodat… wat eigenlijk want de serie is langzamerhand best afgezakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 24 april 2021 12:35
    Mooi dat Ubisoft er de tijd voor wil nemen. Maar ik hoop dat ze de eerste DLC niet meer uitstellen ik wil weer terug duiken in deze sfeervolle en levendige wereld en ik wil die 167 uur die ik aan deze game heb gespendeerd veranderen in 200+ uur.

    Ubisoft is sowieso lekker bezig als het aan komt op AC. Komen ook nog aardig wat novels en comics aan ( en gelukkig allemaal canon)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 24 april 2021 13:03
    Netjes dat ze toegeven matige zooi te hebben uitgebracht. Helaas staan sommigen alsnog te applaudisseren, hoe mediocre het ook allemaal is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 24 april 2021 14:35
    @Agent 4125 Medicore dekt de lading voor de laatste game niet.