Nieuws

Ubisoft stelt Skull and Bones uit naar maart 2023

Game zou eigenlijk op 8 november uitkomen

Geschreven door Michel Musters op
Skull and Bones is wederom uitgesteld; de game komt nu uit op 9 maart 2023.

Dat heeft uitgever Ubisoft gisteren aangekondigd. De game is al meerdere malen uitgesteld en zou eigenlijk op 8 november uitkomen, maar dat blijkt niet meer haalbaar. 

"De game-ontwikkeling is op dit moment afgerond, maar de extra tijd wordt gebruikt om de game verder te polijsten en meer balans te creëren in de spelerservaring met behulp van de feedback van mensen die mee hebben gedaan met de technische tests. Dit is de juiste beslissing voor zowel onze spelers en het succes van de game op de lange termijn."

Ubisoft laat weten dat er meer tests voor de game worden gehouden, alsmede een open bèta. Wanneer die open bèta precies plaatsvindt is op moment van schrijven nog niet bekend.

Skull and Bones laat spelers varen op de oceaan als piraten, waarbij het doel is om een groter schip en een gevreesde reputatie op te bouwen. De nadruk ligt op multiplayergameplay. Het spel verschijnt op pc, PlayStation 5, Xbox Series X en S, Google Stadia en Amazon Luna en bevat cross-play. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Cyberpunk 2077 is wereldwijd meer dan 20 miljoen keer verkocht Sackboy: A Big Adventure verschijnt eind oktober op pc
32

Reacties op: Ubisoft stelt Skull and Bones uit naar maart 2023

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 08:46
    Oei, Ubisoft probeert toch schoon schip te maken nu ze tussen wal en schip zijn geraakt… Ze zullen in ieder geval alle zeilen moeten bijzetten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 29 september 2022 09:01
    @Ryme Deze game lijkt wel Charons schip joh!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 09:40
    @Markus88 Haha, of misschien lijkt het wel meer op de Titanic

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 29 september 2022 10:42
    @Ryme damn..Nu baal ik dat ik de Titanic joke niet heb gebruikt, haha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Janucci

    • 29 september 2022 16:20
    @Ryme Smooth sailing van hieraf aan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MikkelE30

    • 29 september 2022 16:30
    @Ryme jammer voor de gamers, de beste stuurlui blijven nog iets langer aan wal staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 29 september 2022 08:55
    Die paar maanden gaat deze game niet redden. Heb m laatst gespeeld en de gameplay is ronduit saai. Zonde, had echt wel potentie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 29 september 2022 08:59
    Verrassing!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 29 september 2022 09:03
    Het is omdat de game uit moet komen. Maar het is trekken aan dood paard . Door verkeerde keuzes is dit van een potentiele topgame naar een totale flopgame geworden. Helaas begint het wel een trend te worden dat veel projecten die niets met AC of Far Cry te maken of in ontwikkelingshel terecht komen of kwalitatief onder de maat zijn. Gelukkig door de strenge controle van Nintendo is Mario Rabbids waarschijnlijk wel een topgame. Maar het gaat niet lekker daar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 09:50
    @Snoop213 Maar… De basis van Skull and Bones was toch AC:BF?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 29 september 2022 10:26
    @Ryme Ze hadden er gewoon een geweldige singleplayer game van moeten maken of een Sea of Thieves maar niet deze halfgare meuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 11:00
    @Snoop213 True! Ik was al afgehaakt toen ik las dat je niet van de boot af kon

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 29 september 2022 11:05
    @Ryme Ja maar het gaat nu vaker fout dan goed bij Ubisoft met game ontwikkeling. Buiten Mario and Rabbids en Fenyx na kan ik mij weinig topgames herinneren die niet in universum van Ac of FC zich afspelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 11:53
    @Snoop213 Volgens mij doen de Tom Clancy games het vaak ook nog wel goed en For Honor doet het volgens mij ook nog steeds goed.
    Ik hoop dat de nieuwe Settlers nog wat gaat worden maar we gaan wel zien waar het schip strand… of zinkt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 29 september 2022 11:59
    @Ryme Kwalitatief zijn het allemaal net niet games bij Ubisoft en dat is doodzonde. Maar ze focussen zich veels te veel op dezelfde soort games Terwijl ik denk maak eens een vette Rayman. Legends is een van de beste games allertijden, Maak eens een 2D Prince of Persia.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 12:13
    @Snoop213 Persoonlijk hou ik niet zo van sidescrollers maar als dat jouw ding is zul je dat niet snel vinden bij Ubisoft.
    Aan de andere kant is het Ubisoft NOG niet gelukt om een game te maken die bv uit de PS store is verwijderd dus ze zullen toch iets goeds doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 29 september 2022 12:20
    @Ryme Nee zo slecht als Cyberpunk is het ook weer niet maar hun games zijn vaak van matige kwaliteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RedBiohazzerd

    • 29 september 2022 15:02
    @Ryme Heeft For Honor het ooit goed gedaan dan? ik heb die game gespeeld, maar volgens mij was die game binnen een paar weken/maanden dood omdat het zo repetitief als wat was.

    Ik heb werkelijk geen idee hoor, heb het echt al zo lang niet meer aan geraakt, dus wie weet is het in de tijd beter geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 29 september 2022 15:16
    @RedBiohazzerd Ik heb het ook nooit gespeeld maar heb wel gelezen dat het nog steeds ge-update word en dat het inmiddels al op versie 2 zit met next gen update.

    Er is bij veel grote ontwikkelaars een periode geweest van release first, fix later en zo te lezen probeert Ubisoft dat nu om te draaien: fix first, release later

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 29 september 2022 09:06
    Die zeilen (ook) gewoon even aan de kant voor God of War denk ik.