Nieuws

'Ubisoft onthult binnenkort Far Cry Primal'

Terug naar de ijstijd

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Ubisoft komt binnenkort met een belangrijke aankondiging. Geruchten suggereren dat het gaat om een nieuw deel in de Far Cry-franchise met de naam Far Cry Primal.

Op de YouTube-pagina van Ubisoft is sinds gisteravond een teaser trailer te bekijken. Op de beelden zijn er prehistorische taferelen te zien, ook wordt er gejaagd op een mammoet.

In de omschrijving van de stream staan de woorden “Survival is timeless”. IGN Turkije schijnt meer te weten, de entertainmentpagina plaatste namelijk een tweet met een screenshot uit de game met de titel Far Cry Primal. Het Twitter-account van IGN Turkije is inmiddels offline gehaad.

Het is nog niet duidelijk wanneer Ubisoft de game precies gaat aankondigen. Meer informatie wordt vandaag verwacht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Achter de schermen bij het verhaal van CoD: Black Ops 3 Destiny krijgt betaalde emotes
16

Reacties op: 'Ubisoft onthult binnenkort Far Cry Primal'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 6 oktober 2015 10:10
    Oké dit klinkt best vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 6 oktober 2015 10:18
    Klinkt goed, moet deel 4 nog steeds uitspelen maar dit klinkt toch erg vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 6 oktober 2015 11:05
    Nice! Met deeltje 4 erg veel leut gehad, dus laat maar komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 oktober 2015 11:05
    Veel van de kritiek op deel 4 was dat het wel erg hetzelfde was als deel 3. Maar dat was in dit geval helemaal niet erg omdat dat gewoon een goede game was. Maar ik hoop wel dat ze deze keer wel iets meer doen dan de standaard ubisoft open world gameplay van "torentje beklimmen, quests in de omgeving unlocken, die quests doen, en dan volgende torentje beklimmen" Dit doen ze namelijk al in assassin's creed, far cry, watch dogs, en wellicht vergeet ik er nog wel een of twee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sniperwolf

    • 6 oktober 2015 11:52
    Precies, de setting en het verhaal van de games zijn vaak uitstekend maar de gameplay is altijd zo hetzelfde. Precies wat je zegt met torentjes beklimmen hier, outpost bevrijden daar.. AUB UBI neem de tijd om een goede en originele game neer te zetten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 6 oktober 2015 13:37
    Dat is ook precies mijn vrees hierbij. De setting van dit nieuwe deel lijkt me best leuk, maar Far Cry 3 vond ik gelijk al niet mijn game. Te veel standaard Ubi-gameplay; het voelde voor mij allemaal erg generiek. Ik speel dan ook bijna geen van de franchises die je noemt.

    In Shadow of Mordor en Mad Max zijn deze mechanics deels ook doorgedrongen, maar bij die games vond ik de basisgameplay goed genoeg om toch 40 uur met beide games bezig te gaan. Bij Far Cry en Assassin's Creed heb ik dat persoonlijk niet. Ik speel hooguit af en toe zo'n open-wereld-game met standaard-functionaliteit en kom dan vaak uit op niet-Ubisoft-titels.

    Toch wel benieuwd hoe dit nieuwe deel eruit zal zien en zo. Het wordt trouwens geen volwaardige nieuwe Far Cry, maar een soort stand-alone uitbreiding zoals Blood Dragon was bij deel 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 6 oktober 2015 14:21
    In dit deel wordt het rook signalen punten om quest en omgevingen vrij te spelen :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 6 oktober 2015 12:26
    Leuke setting ! :) kom maar op met nieuwe ijstorentjes om te beklimmen :) hou dr van !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 6 oktober 2015 14:47
    Leuke setting, maar Far Cry kan me nooit lang boeien. Deel 4 moet ik ook nog altijd uitspelen maar neig er meer naar om van mn pc af te donderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 18:33
    Had liever een GTA kloon gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Metaboss

    • 6 oktober 2015 20:25
    Er is meer dan alleen GTA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 22:02
    Jij moet Inazuma Eleven gaan spelen is beter dan Pokemon.

    Ja maar ik wil meer games zoals GTA om van het leven te kunnen genieten, en rond te rijden radio aan plaatjes bekijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Metaboss

    • 7 oktober 2015 13:33
    Alleen omdat mijn profiel foto van Pokémon is hoeft niet te betekenen dat ik alleen Pokémon speel want ik heb nergens Pokémon genoemt terwijl jij over GTA zegt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 7 oktober 2015 15:39
    Metaboss ik vind deze reactie niet erg geloofwaardig, je geeft al aan dat je een profiel foto van Pokemon hebt en samen met de reacties op andere berichten waar je je uitspreekt over Pokemon geeft dat toch wel aan dat je erg fan bent van Pokemon.

    Ik vind het overigens wel erg vreemd dat je Pokemon beter vind dan GTA en aan geeft niet precies te weten wat GTA is. Ook dit is erg ongeloofwaardig aangezien GTA een veel duurdere game was om te ontwikkelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 7 oktober 2015 20:32
    Metaboss waar wil je nou naartoe met je reacties ????

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 7 oktober 2015 20:34
    Ja pepsi het zal wel weer een kloon van Coola zijn.