Nieuws
Mario + Rabbids Sparks of Hope

Ubisoft Forward staat in het teken van drie games

Mario + Rabbids, Skull and Bones en Assassin's Creed

Geschreven door Jari Klapwijk op
Tijdens de aankomende Ubisoft Forward staan drie titels centraal. De presentatie gaat met name over Mario + Rabbids: Sparks of Hope, Skull and Bones en Assassin's Creed: Mirage.

Dat maakt Ubisoft bekend in een blogpost. "Ubisoft Forward geeft updates over aankomende games zoals Mario + Rabbids Sparks of Hope en Skull and Bones. Daarnaast is er een speciale Assassin's Creed showcase die een kijkje geeft in de toekomst van de franchise", schrijft de van oorsprong Franse ontwikkelaar.

De uitzending begint op 10 september om 21:00 uur Nederlandse tijd en is te volgen via Twitch en YouTube. De pre-show begint al om 20:35 uur een geeft onder andere updates over Brawlhalla, For Honor, The Crew 2 en Anno 1800. 

Mensen die de livestream via Twitch bekijken, krijgen daar speciale beloningen voor via Twitch-beloningen. Vijftien minuten kijken levert een embleem op in Skull and Bones, dertig minuten een charm in Rainbow Six Siege, 45 minuten een cosmetisch item in Roller Champions en een uur een tattooset in Assassin's Creed Valhalla. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Hardwaredesigner Masayasu Ito vertrekt bij Sony Interactive Entertainment Nieuwe Midnight Suns-video draait om het hoofdpersonage
22

Reacties op: Ubisoft Forward staat in het teken van drie games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 6 september 2022 10:54
    Waarom Skull and bones kan Ubisoft niet accepteren dat het project mislukt is?. En Mario and Rabbids Sparks of Hope heb ik al genoeg van gezien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 15:10
    @Snoop213 Skull and bones is ontwikkeld met subsidie van Singapore, die game moet dus uitkomen no matter what. In een normaal geval had Ubisoft deze titel allang geschrapt, maar dat mag dus niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 september 2022 15:34
    @Ziminar Ja dat was het idd. Maar besteed er dan geen aandacht aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 15:39
    @Snoop213 Ze willen er natuurlijk we iets aan verdienen.
    Ubisoft loopt hier echt op leeg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 september 2022 11:18
    Zin in, in alle drie de games. Staan allemaal nog op mijn to play list.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 6 september 2022 12:01
    @coola Dat had ik nou nooit achter jou gezocht :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 september 2022 12:15
    @Messtranor ach hebben ze tenminste nog 1 speler voor Skull and bones.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 september 2022 12:16
    MODEDIT - Deze hele discussie is verwijderd. Allerlaatste waarschuwing voor Snoop en coola: niet zo ruzien en op elkaar vitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 september 2022 19:26
    @Moderator excuses. Is het misschien geen plan om een forum in het leven te roepen. Want zo voorkom je offtopic discussies. Verder wil ik wel benadrukken dat ik geen ruzie had met Coola. Maar excuses dat ik de discussie tever door liet gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 september 2022 16:58
    @coola jij speelt ook op pc toch? zo ja heb je ook die abbo van ubisoft plus dat je games day one er op komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 september 2022 12:26
    1 project is ambitieus. 1 project heeft al gefaald. En 1 project is een rehash. Welke zou welke zijn? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mightybundy

    • 6 september 2022 12:32
    @PietS. Die is moeilijk hoor. Ik herken al die kenmerken in alle drie de projecten. poahhh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 6 september 2022 13:02
    @PietS. Nou zeker omdat het terug naar de roots gaat. Kijk ik wel uit naar de AC game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 15:12
    @PietS. Niet om lullig te doen, maar ik kan ambitieus niet zo goed plaatsen.
    Dat kan S&B zijn, maar die zie ik als gefaald. AC is de rehash, maar wel interessant.
    Mario+Rabbids, de eerste game was leuk en de tweede vriwel zeker ook, maar is niet ambitieus zou ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 september 2022 15:27
    @Ziminar

    Je hebt de volgorde in ieder geval correct geraden! M+R2 is ambitieus omdat het, in vergelijking met deel 1, het hele battle system op de schop neemt en dat betreffende battle system was in deel 1 toch wel echt 1 van de core mechanics, dus het is een groot risico om dat helemaal om te gooien. Verder is het -pas- deel 2 en niet deel 1353 met een andere skin (zie AC).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 15:47
    @PietS. Maar uiteindelijk zie ik alleen Skull and Bones als niet interessant omdat het hele project rampspoed ademt.
    Ac is misschien een re-hash, maar dat zie ik niets al negatief. Sterker nog ik zie dat als heel erg positief. Ubisoft luistert daarmee naar de community.
    M+R ben ik met je eens dat het dan ambitieus is, maar ook daar zou ik Ubisoft willen prijzen dat ze dat risico durven nemen om een succesvolle en geprezen game zo in de kern durven aanpassen. Het oude Ubisoft had dat nooit gedaan.
    Maar goed dit is heel erg mijn mening, ik kan me goed voorstellen dat iemand daar heel anders tegenaan kijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 september 2022 16:32
    @Ziminar

    Ik ben het eigenlijk wel me je eens hoor. Dat ze met AC -terug naar de roots- gaan klinkt goed, maar (vooral bij Ubisoft is het) eerst zien en dan geloven. Qua SaB en M+R2 liggen we ook op 1 lijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 september 2022 16:38
    @PietS. Eerst zien dan geloven pas ik overal op toe qua games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    axolotsyl

    • 6 september 2022 12:31
    Ahjoh, het is Ubisoft maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Luigi1985

    • 6 september 2022 13:14
    Er waren tijden dat ik Ubisoft goed in de gaten hield omdat er zoveel toffe games waren, maar helaas is die tijd niet meer. Vind ik althans.

    Mario & Rabbids houd ik wel in de gaten.