In het eerste kwartaal van 2007 verschijnt er eindelijk weer een nieuw deel in de klassieke Command & Conquer-reeks, waarin de NOD en de GDI strijden om het kostbare goedje Tiberium: Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Vandaag zijn nog eens twee nieuwe screenshots online verschenen, die overigens eerder al lang en breed in diverse papieren magazines te bewonderen waren. Tiberium Wars verschijnt sowieso op PC, maar er gaan ook sterke geruchten dat EA werkt aan een Xbox 360-versie.
Reacties op: Tweetal screenshots van Command & Conquer 3
Multikiller
Erwie
NrFive
Sfeer lijkt me in orde en de units zien er netjes gedetailleerd en strak uit. Ben benieuwd hoe ie uiteindelijk gaat spelen, want C&C had het hem voornamelijk van de gameply imo.
// Nr|Five
GoofyZ3
Neej Supreme Commander lijkt mij toch 10 x vetter dan deze game. Ik heb vorige week voor het eerst total annihilation (hoe je het ook schrijft ) gespeelt, en het ziet er super lelijk uit, maar de mogelijkheden zijn super bruut, en als je de filmpjes en screenshots checked dan is dat het BRUUTSTE spel wat ooit gemaakt is volgens mij. Lekker ver in en uitzoomen , tis gewoon te vet voor woorden.
1. Supreme Commander
2. Red Alert 3 (nieuwe engine hoop ik)
3. Command & Conquer 3 (verouderde engine helaas )
aRtero
Raver_Defence
cod_for_ever
Like wat de neuk? Deze engine verouderd? Sjoerrre…Supreme Commander ziet er niet mooier uit dan dit hoor!
kipcorn
Huh
Johnnnyboy15nl
bobbymaster
rood
Dismember
jokekanniekoke
knightofni
tehpwn4g3
Duckie_X
De Cheesiness-factor in de filmpjes gaf dat spel gewoon dat beetje extra in mijn ogen
ah the fond memories naar de filmpjes in de oudere delen.
seth: "from god..to kane…to seth…."
Of als kane seth "ontslaat" als mission gever
Of Tanya in de jurk aan het eind van RA.2….en tanya en eva aan het eind van Yuri's Revenge en tanya die dan de tijdmachine wil gebruiken omdat het afspraakje mis gaat
classic moments die een level of de campagne van de oude serie uitspelen motiveerde
(wat generals niet had in imho)
En of het spel iemand aan spreekt ? to each his own… Persoonlijk was C&C mijn favoriet en heb ik nooit in kunnen zien waarom andere StarCraft en WarCraft zoveel beter vonden en C&C zo verschrikkelijk vonden.
Maar goed…ieder zijn voorkeur toch ?
Johnnnyboy15nl
Phasys
knightofni
een paar punten dat voor mij een goede rts maakt: (zal ongetwijfeld iets vergeten)
- overzicht ipv erbovenop zitten
- unitpathfinding
- in skirmish en campaign een goede ai
- correct interface/overzicht voor productie van eenheden en gebouwen
- engine kan veel eenheden weergeven
- hoge unitlimiet
- balance / patches
3D rts'en hebben altijd problemen gehad met het overzicht zo vond ik zelf de laatste C&C een redelijk overzicht hebben, maar was niet wat ik wat er van verwacht had. gezien de overzichtelijke screens die eerst getoont werden was het zelfs een afknapper. Dus de C&C 3 screens neem ik met een korreltje zout want zodra je het dus speelt kan het weer zijn dat je veel dichter op het speelveld zit. unitpathfinding is altijd vrij tricky maar bij de vorige C&C was dat goed gedaan dus daar heb ik dan wel vertrouwen in. AI hangt ervan af of de ontwikkelaars genoeg tijd krijgen. Dit wordt meestal als laatste gedaan en de uitgever is EA dus daar ga ik dan niet vanuit. laatste C&C had een redelijk interface(nergens een optie gezien om een eenheid oneindig door te laten bouwen eigenlijk) kon veel eenheden weergeven maar je zat er dan ook dicht op en de unitlimiet was dan ook niet echt hoog. EA … patches … balance …. en als je dit leest Renegade team werkt aan opvolger Tiberium Sun dan mogen ze wel een stuk beter produkt afleveren dan dat ze met Renegade hebben gedaan
Johnnnyboy15nl
http://video.google.com/videoplay?docid=83067 19597014143893&q=West wood+studio%27s
Dan zie je waar we zijn gebleven (als hij het niet doet dan weet ik het ook niet )