Nieuws
Heroes of the Storm

Twee Diablo-personages komen naar Heroes of the Storm

Li Ming is laatste Diablo 3-personage voor Heroes of the Storm

Geschreven door Lucas May op

Heroes of the Storm krijgt twee nieuwe personages uit het Diablo-universum. Li Ming uit Diablo 3 en Xul uit Diablo 2 worden toegevoegd. De aankondiging werd gedaan in een interview met game director Dustin Browder.

Li Ming representeert de Wizard-klasse uit Diablo 3. Zij heeft drie skills tot haar beschikking waaronder een Magic Missile. Deze skill is bedoeld om flexibel in te zetten tijdens onvoorspelbare wedstrijden. Xul is een Necromancer uit Diablo 2. Hij bezit de mogelijkheid om wezens op te roepen om voor hem te vechten en kan vloeken uitspreken over vijandige spelers.

De release van Li Ming markeert het einde van Diablo 3-personages in Heroes of the Storm. De personages worden apart uitgebracht. Het is nog niet bekend wanneer de eerste personages uit Diablo gaan verschijnen in de moba van Blizzard.

Heroes of the Storm
Heroes of the Storm

Bron: Meta Bomb

Dit artikel delen:

Lees meer

Jonathan Blow plast in flesjes om The Witness af te krijgen Preload voor The Division-bèta volgende week beschikbaar
9

Reacties op: Twee Diablo-personages komen naar Heroes of the Storm

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 22 januari 2016 10:07
    wanneer de eerste personage uit Diablo gaat verschijnen in de mmo van Blizzard.

    MMO = MOBA (beetje jammer Lucas)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 22 januari 2016 10:14
    @Wormpaul Aangepast! Excuses.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 januari 2016 10:34
    @MichelMusters Volgens mij is het ook "wanneer HET eerste personage uit diablo 2 gaat verschijnen"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 22 januari 2016 10:35
    @darkmanwls Nah, de eerste personages

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 22 januari 2016 10:42
    @MichelMusters Klopt, want zijn meerdere personages.

    Zelfde zin; is "gaat" dan niet ook "gaan" ? (of zit ik helemaal fout?)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 22 januari 2016 10:45
    @Wormpaul Pffff, is het al weekend?

    ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 22 januari 2016 10:49
    @MichelMusters

    Komend weekend heb ik weer weekend school dus voor mij voelt het nog heel ver weg :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 22 januari 2016 10:47
    De laatste twee? Lijkt me sterk, tenzij ze na Overwatch heroes geen meer toevoegen, dat zou zeer spijtig zijn als je denk dat ze tientallen nog kunnen toevoegen, in elk universum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Perrysh

    • 22 januari 2016 18:39
    @G.T

    Er staat dat de Wizard het laatste Diablo 3 personage zou zijn. Dit zou zo maar kunnen kloppen. Al denk ik eerder dat het het laatste Diablo 3 personage is dat op één van de classes is gebaseerd. Ik ben overigens geen Diablo 3 expert dus dat is ook maar giswerk van mijn kant.