Nieuws
Total War: Three Kingdoms

Total War: Three Kingdoms krijgt volgende week 'Blood Effects Pack'

Maakt de game nog gewelddadiger en bloederiger

Geschreven door Michel Musters op
Vanaf 27 juni is 'The Reigh of Blood Effects Pack' voor Total War: Three Kingdoms beschikbaar.

De dlc voor de pc-game kost 2,99 euro en voegt allerlei gore en andere gewelddadige effecten toe aan de game, waaronder afgehakte ledematen, afgehakte hoofden en andere details. In onderstaande trailer is te zien hoe dat er uit ziet. De dlc werkt zowel voor de Campaign als de Battle-modus.

Total War: Three Kingdoms speelt zich af in 190 na Christus in China. Zoals de titel al aangeeft was dit de periode van Drie Koninkrijken. Er waren drie koningen die bloedbad na bloedbad aanrichtten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Judgment is moraalfilosofie in gamevorm Platinum onderzoekt mogelijkheden Switch-versie The Wonderful 101
9

Reacties op: Total War: Three Kingdoms krijgt volgende week 'Blood Effects Pack'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fappert

    • 21 juni 2019 08:24
    Waarom zit zoiets al niet optioneel in het speel. Toch weer even extra cashen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 21 juni 2019 09:08
    @Fappert dit voegen ze de afgelopen Total War delen elke keer toe als betaalde dlc. De cash grab is overduidelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinS

    • 21 juni 2019 10:42
    @Fappert Behalve cash grab, zou het ook kunnen zijn dat door het initieel niet toevoegen ze een lagere PEGI rating krijgen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 21 juni 2019 16:58
    EdwinS zit op het juiste spoor. De aparte Blood-dlc is om de PEGI-rating laag te houden: https://www.eurogamer.net/articles/2013-11-01-why-total-war-rome-2-blood-and-gore-is-dlc

    De bloedeffecten mogen ze niet als gratis dlc aanbieden, zonder dat die rating omhoog gaat. CA heeft vervolgens van de nood een deugd gemaakt en er wat meer werk in gestopt qua animatie, effecten en geluid. De prijs/kwaliteitverhouding is niet geweldig, maar ik begrijp wel dat ze het zo doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 21 juni 2019 10:53
    Wat ik mij vooral afvraag, waar is de review. Heb ik deze gemist? Total War: Three Kingsdoms is voor mij in ieder geval game of the year.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 21 juni 2019 16:46
    @Krytuun

    Die heb je niet gemist! Ik ben er druk mee bezig, maar de afgelopen weken heb ik persoonlijk verschrikkelijk weinig tijd gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 21 juni 2019 16:58
    @Swieb Ik kijk er naar uit!

    Als welke faction ben je begonnen? Ik moest met Wu starten, 224 turns and counting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 21 juni 2019 23:02
    @Krytuun

    Eerst als Cao Cao en die campagne voltooid. Heb ook met Zhang Jiang het noorden onveilig gemaakt (tot de vassal swarm van pre-patch Yuan Shao mij kapot grinde). Nu bezig met He Yi van de Yellow Turban Rebellion om de mogelijkheden te checken en dan nog even met Liu Bei om me eindelijk een echte good guy te voelen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 22 juni 2019 22:55
    Kijk best uit naar three kingdoms. Maar wacht nog een jaar tot de volgende pc upgrade en mogelijk een summer sale. In dit tussenjaar tot de volgende generatie consoles zijn er naar mijn smaak te weinig grafisch sterke titels om voor te upgraden als pc gebruiker.