Nieuws
Powerwash Simulator

Tomb Raider-cross-over onthuld voor Powerwash Simulator

Spuit vanaf 31 januari Croft Manor schoon

Geschreven door Michel Musters op
FuturLab heeft een gratis Tomb Raider Special Pack voor Powerwash Simulator aangekondigd.

Via de gratis dlc bezoeken spelers Croft Manor. Het is aan spelers om deze iconische locatie schoon te spuiten. De dlc komt op 31 januari beschikbaar, op dezelfde dag als dat het spel naar PlayStation en Nintendo Switch komt.

Het was al bekend dat de PS5-, PS4- en Nintendo Switch-versies van de game op 31 januari zouden uitkomen. Powerwash Simulator verscheen in 2021 al via Early Access op pc, en de volledige versie is inmiddels op pc, Xbox Series en Xbox One verkrijgbaar.

In de game kunnen spelers met een hogedrukspuit allerlei objecten schoonspuiten, wat volgens velen erg veel voldoening geeft. In onderstaande trailer is de Tomb Raider-uitbreiding voor de game in actie te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Europees Parlement wil impact van lootboxes onderzoeken Pc-versie Returnal verschijnt op 15 februari
8

Reacties op: Tomb Raider-cross-over onthuld voor Powerwash Simulator

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DarkraverX

    • 19 januari 2023 09:30
    En daar geven mensen geld aan uit? :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 19 januari 2023 09:52
    @DarkraverX Zeker! Het is "Satisfying - The Game".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 19 januari 2023 22:12
    @MikkelR1 Wel ze zeggen wel eens, op elk potje past een dekseltje, zo zal het ook wel met games zijn, dat er voor iedere game wel mensen zijn die daar zich mee kunnen vermaken.

    Dus wie ben ik dan om die mensen te veroordelen, maar ik zelf zou er geen geld aan uitgeven. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    archangel1110

    • 19 januari 2023 10:12
    @DarkraverX Speel hem via gamepass.

    Maar ik had deze als losstaande game zeker wel gekocht.
    Om een of andere reden is het heel rustgeven en geeft voldoening

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 19 januari 2023 22:14
    @archangel1110

    Wel ze zeggen wel eens, op elk potje past een dekseltje, zo zal het ook wel met games zijn, dat er voor iedere game wel mensen zijn die daar zich mee kunnen vermaken.

    Dus wie ben ik dan om die mensen te veroordelen, maar ik zelf zou er geen geld aan uitgeven. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 19 januari 2023 22:14
    @archangel1110

    Wel ze zeggen wel eens, op elk potje past een dekseltje, zo zal het ook wel met games zijn, dat er voor iedere game wel mensen zijn die daar zich mee kunnen vermaken.

    Dus wie ben ik dan om die mensen te veroordelen, maar ik zelf zou er geen geld aan uitgeven. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 19 januari 2023 11:14
    Hoe maak je de meest epische game ever nog epischer? .. BOOOOM!!! Tomb Raider Villa.. alsof het niets is..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 20 januari 2023 08:26
    zou grappig zijn wanneer ze een splatoon corssover zouden hebben. ff de lvls schoonspuiten na een match XD