"Het ziet er naar uit dat onze digitale omzet ongeveer verdubbeld is dit fiscale jaar vergeleken met het vorige jaar - en het volgende fiscale jaar deze weer verdubbeld wordt", aldus CEO Brian Farrell tegen investeerders. "Daaronder valt onder andere digitale content en games op Xbox Live Arcade, PSN, iPhone en iPad."

MX vs ATV Alive

THQ beschouwt het volgend jaar uit te komen MX vs ATV Alive, waarbij het plan is de game goedkoper uit te brengen en vervolgens constant nieuwe digitale content aan te bieden, als een experiment. "We denken dat de game-industrie hier naartoe gaat. Je ziet het in de free-to-play-markt, waar men probeert de speler verslaafd te krijgen met een ervaring en ze dan enthousiast te houden door meer content aan te bieden en daar geld voor te vragen."

Farrell liet ook nog weten dat de productie van de uDraw-tablet voor de Wii, die over een paar weken in de Verenigde Staten uitkomt, inmiddels op 300.000 per maand ligt vanwege enthousiasme bij winkelketens. Ook Nintendo schijnt volgens THQ achter het tekentablet waar THQ specifiek spellen voor ontwikkelt te staan, zowel financieel als marketingtechnisch, en THQ zegt op elke tablet winst te maken. De tablet komt begin volgend jaar in Europa uit.