Nieuws

'The Witcher 3-uitbreidingen bijna even groot als The Witcher 2'

Uitbreidingen van 10 à 20 uur in de planning

Geschreven door Gijs Scheltens op
De geplande uitbreidingen voor The Witcher 3: Wild Hunt zijn bijna even groot als The Witcher 2. Dat zegt Konrad Tomaszkiewicz van ontwikkelaar CD Projekt RED tegenover GameReactor.

"De uitbreidingen voegen nieuwe verhaallijnen toe met nieuwe cutscenes, personages en items. Ze zijn flink lang: de eerste uitbreiding duurt ongeveer tien uur, de tweede zo'n twintig uur, misschien zijn ze zelfs groter", aldus Tomaszkiewicz.

De ontwikkelaar zegt dat de uitbreidingen bij elkaar bijna net zo groot zijn als The Witcher 2: Assassins of Kings. De uitbreidingen gaan Hearts of Stone en Blood and Wine heten. Hearts of Stone moet deze herfst nog verschijnen, Blood and Wine komt begin 2016 uit.

Bron: GameReactor

Dit artikel delen:

Lees meer

Vrijmimod: Mods die je game in een compleet andere game veranderen Crypt of the Necrodancer komt naar PS4 en PS Vita
10

Reacties op: 'The Witcher 3-uitbreidingen bijna even groot als The Witcher 2'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 10 juli 2015 16:47
    Wauw geweldig! Heb de season pass aangeschaft en kan echt niet wachten. Deze game brengt mij zoveel plezier en het team wat aan deze game werkt is evenals geweldig! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Charles_Cash

    • 10 juli 2015 17:10
    Man man man, wat een game. Ik vraag me af of het einde nog invloed heeft op de dlc. Mijn einde was niet zo gezellig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 10 juli 2015 17:18
    Mijne wel. Behalve die asshole radovid leeft nog bij mij.

    Maar ik denk dat de dlc niet zozeer beïnvloedt is door je einde. Zou wel vet zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Charles_Cash

    • 10 juli 2015 18:42
    Misschien speel ik hem nog een keer op easy voor het verhaal. Maarja vind maar eens tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • innerchild

    • 11 juli 2015 12:38
    Ben ik nou 1 van de weinige die er echt geen reet aan vind ? Ziet er wel mooi uit maar het vechten is zo saai als de pieter. De beweging van Geralt is echt om te huilen zo triest. Paardrijden is nog een groter drama en het systeem mbt potions maken en de gehele inventory menu is irritant als de pest. Ik heb het spel al weer verkocht op marktplaats. Liefde maakt blind…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RPGer

    • 12 juli 2015 08:59
    Dan ben je één van de weinige ja. Eén van de beste games ooit gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • innerchild

    • 12 juli 2015 19:05
    Misschien voor jouw ja. Ik heb sowieso niets met rpg's. Ik dacht dat het een soort van adventure spel was als in 'The last of us' of een 'legacy of kain'. Niet dus. Saai spel buiten al die problemen om die ik hierboven heb genoemd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 13 juli 2015 00:58
    Ja, als je niets met RPG's hebt dan is dat vrij logisch ja….
    Dat had je kunnen weten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 13 juli 2015 11:28
    Vond het een prachtige game, maar ben het zeker met innerchild eens. Besturing op het paard was uitermate dramatisch en het vechten is constant hetzelfde.

    Dankzij het verhaal is deze game van zeer hoge kwaliteit, want er zijn zeker aspecten die beter uitgewerkt hadden kunnen worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 13 juli 2015 13:49
    Besturing op het paard is inderdaad nogal clunky maar het vechten vind ik toch wel redelijk variërend. Ieder monster heeft weer een ander aanvalspatroon.
    Bovendien kan je zelf bepalen op welke krachten je je vechtsysteem wil focusen.