Nieuws
The Last of Us: Part 2

Speciale PlayStation 4 Pro van The Last of Us: Part 2 onthuld

Komt tegelijkertijd met de game uit

Geschreven door Zoë Bonefaas op
Sony heeft een Limited Edition console van The Last of Us: Part 2 onthuld. Het gaat om een bundel met de PlayStation 4 Pro.

Over een maand komt het langverwachte vervolg van Naughty Dog uit op de PlayStation 4. Bij de lancering komt er nu ook een Limited Edition PS4 Pro uit. De bundel bevat een Limited Gold Edition draadloze headset en een Seagate 2TB Game Drive. Zowel de game als de speciale PlayStation 4 Pro komen uit op 19 juni 2020. Het pakket zal in totaal zo’n 400 euro kosten.

De bundel beschikt over een matte PS4 Pro-console met een ontwerp van Ellie’s tattoo op de bovenkant, een Limited Edition DualShock 4 Wireless Controller, een fysieke versie van The Last of Us Part 2, een code om digitale content te ontgrendelen, de Game Drive en de headset. De digitale content heeft onder andere een nieuw thema voor de PS4 en avatars. De controller uit de bundel is ook apart beschikbaar voor zo’n 65 euro. De DualShock 4 is draadloos en heeft net als de console mat zwart met Ellie's tattoo als decoratie.

The Last of Us: Part 2
The Last of Us: Part 2

Dat het ontwerp van de console rondom Ellie’s tattoo zou draaien was in het begin nog niet zeker. “Toen we voor het eerst Ellie’s tattoo onthulden, wisten we niet of het zou aanslaan bij de fans”, zegt John Sweeney, Art Director bij Naughty Dog, “Binnen een dag zagen we al echte versies van de tattoo op social media”. Sweeney legt uit dat, toen ze de kans kregen een custom PS4 Pro te maken, ze steeds terugkwamen naar Ellie’s tattoo, “Het was een symbool voor de game geworden, net als het Firefly-logo uit de eerste game”.

The Last of Us: Part 2

The Last of Us Part 2 komt uit op 19 juni 2020. De speciale PS4 Pro bundel komt op dezelfde dag uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mafia Trilogy officieel onthuld Olav Mol levert Nederlands commentaar in F1 2020
22

Reacties op: Speciale PlayStation 4 Pro van The Last of Us: Part 2 onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Quirinius

    • 19 mei 2020 16:19
    Laat ze eerst maar eens de PS5 volledig onthullen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 19 mei 2020 16:28
    Wordt hier uberhaupt de controversie om The last of us part 2 nog behandeld?

    De impact van de gemaakte spoilers voor dit spel kan best groot worden o.b.v. wat ik allemaal heb gehoord en erover heb gelezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 19 mei 2020 16:46
    @warcryptic Ik lees die spoilers bewust niet dus ik kan de impact ervan daardoor niet beoordelen, maar ik denk dat het nogal een overtrokken reactie is. Maar goed dat is standaard tegenwoordig.
    Er zijn gewoon veel mensen die 'de tegenpartij' geen goede game gunnen en alles doen om een grote game al TLOU in diskrediet te brengen.
    Ik denk dat dat hier aan de hand is.
    Ik wacht sowieso reviews af, daar hecht ik veel meer waarde aan dan wat een aantal internetgekkies allemall lopen te roepen, waar ik jou niet toe reken laat dat duidelijk zijn,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 19 mei 2020 17:12
    @fonsrutte xbox fan hier, TLOU 1 was geweldig (proloog nooit gespeeld scheen ook erg goed te zijn), hoop dat 2 ook fantastisch wordt. Iedere game waar een gedeelte van gespoilt is, is gewoon enorm vervelend! Schets compleet geen goed beeld en mensen die toch al hun (vaak negatieve) mening hebben, zoeken hier bevestiging.

    Naughty Dog maakt de spellen steeds beter en ik verwacht dat ook dat dit een pareltje gaat worden.

    OT: Net als de (prachtige) Xbox versie van Cyber Punk 2077 voelt dit als mosterd na de maaltijd! Had graag ook een PS5 gezien met dit design.

    Maar ik ben sowieso erg benieuwd naar het basic design van de PS5 ;). SONY LAAT EENS WAT MEER VAN JE ZIEN EN HOREN!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 20 mei 2020 06:30
    @ToMaX99 Sony leest dit hier niet, ze hebben niks van zich laten horen omdat ze zijn geschrokken van de xbox series x en het vertrouwen van Microsoft in hun product. De PS5 wordt te warm. Verder, het spoilen van het TLOU2 verhaal is absoluut terecht, als je deel 1 mooi vond dan ga je bij het spelen van deel 2 teleurgesteld worden. Het wordt inderdaad een pareltje, een pareltje dat voor de zwijnen geworpen wordt. En je weet het, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 20 mei 2020 11:10
    @dezwarteziel Ik heb het idee dat je er ontzettend van baalt dat je zelf de spoilers hebt gelezen en nu je frustratie uit op mensen die dit nog niet gedaan hebben.
    Hou je gewoon koest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 19 mei 2020 19:10
    @fonsrutte

    Ik zeg alleen je gaat dikke spijt krijgen dat je het niet hebt gelezen maar iedereen zijn eigen keus natuurlijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappert

    • 19 mei 2020 19:49
    @burhan42 gewoon lekker je waffel houden….. Nog vriendelijk gemeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 19 mei 2020 22:26
    @Fappert

    Ik zeg ook niets over spoilers alleen dat jullie spijt gaan krijgen. Heb respect voor jullie dat jullie het niet lezen maar alsjeblieft nadat je het spel heb gespeeld stuur me bericht of wat dan ook dan zal je zien wat ik bedoel :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 20 mei 2020 06:37
    @burhan42 Ik ken de spoilers wel en ik ben blij dat ik ze ken. Ik heb de persoon die het gespoild heeft hartelijk bedankt. Als dit de enige verhaallijn is die je kan volgen dan wordt het een no go. Ik haal hem misschien wel een keertje voor 5€ van marktplaats ofzo, zodat ND er geen cent aan verdient. Er zullen er genoeg opkomen vermoed ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 20 mei 2020 11:08
    @burhan42 Jammer dat je op Gamer geen reacties kan reporten, constant dat negatieve gezwets over die stomme spoilers. Leuk dat je ze gelezen hebt, anderen hebben dat niet. respecteer dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 20 mei 2020 06:34
    @Fappert Ik snap dat je nog in de ontkenning fase zit, maar je gaat spijt krijgen als je deel 1 mooi vond en dit spel gaat spelen. Een twee keer gewaarschuwd mens telt voor vier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 20 mei 2020 06:28
    @fonsrutte Dan raad ik je aan om de spoilers te gaan lezen. Ik heb m'n collega die dat bij me gedaan heeft op m'n blote knieën bedankt. Zie het niet als spoilen, maar als een waarschuwing, een waarschuwing om een enorme teleurstelling en het verlies van 60€ te voorkomen. Ik weet niet of je de backlash van het laatste seizoen van Game of thrones nog kan herinneren? Wat naughty dog heeft gedaan is 100 x erger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 20 mei 2020 11:06
    @dezwarteziel Jij die mensen iets aanraad. Daarvoor zou je al een bann moeten krijgen op Gamer. Laat mensen lekker hun eigen keuze maken en ga lekker weg met je negatieve gezwets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 20 mei 2020 22:35
    @dezwarteziel

    Precies dit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 19 mei 2020 16:53
    @warcryptic
    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/verhaalspoilers-van-the-last-of-us-part-2-uitgelekt/

    Heeft Gamer wel aandacht aan besteed. Maar zoals het laatste zinnetje van het artikel laat vermoeden, zullen ze hier bewust zo min mogelijk aandacht aan besteden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 20 mei 2020 08:58
    @woutzorz ik bedoel ook niet de inhoud van de spoilers behandelen.
    Maar de impact dat dit kan krijgen gaat een interessante worden.

    Als het allemaal meevalt gaat de aftermath richting de mensen die te vroeg geklaagd hebben, klopt het allemaal wel dan zullen er veel teleurgestelde zijn die Naughty Dog zullen gaan aanvallen.

    Hoe dan ook er zijn bepaalde keuzes gemaakt wat mogelijk niet goed in de smaak gaat vallen, en Naughty Dog tot op heden doet gewoon alsof zijn er niks aan de hand is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 19 mei 2020 17:29
    @warcryptic Laten we eerst de reviews afwachten voordat we ons gek laten maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 19 mei 2020 16:47
    Ik vind deze acties maar vreemd. Net als de Cyberpunk editie van de Xbox one. Nog even de laatste restjes van deze generatie uitmelken?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 19 mei 2020 17:13
    @Aerofox81 Ik wil ook gewoon meteen NEXT gen met die designs ja! :P