Nieuws
The Last of Us: Part 2

The Last of Us 2-actrice zou graag rol van Abby hervatten

Personage is echter omstreden bij sommige fans

Geschreven door Michel Musters op
Actrice Laura Bailey zou graag terugkeren in de rol van Abby binnen de The Last of Us-franchise.

In een interview met Comic Book Movie werd Bailey gevraagd of ze open zou staan voor een terugkeer naar de rol. "Ik zou zeker terugkeren naar haar. Ik weet dat er veel drama en reacties rondom het personage hing, maar het is een van de meest invloedrijke rollen die ik ooit heb gehad. Ik zou zeker weten nog eens in de huid van Abby kruipen als die mogelijkheid zou bestaan."

Abby is een belangrijk personage in The Last of Us: Part 2, maar haar aanwezigheid riep vanwege bepaalde plotpunten en gameplaykeuzes ook veel controverse op bij fans van de reeks. Vooralsnog is niet bekend of er ooit een derde deel in de reeks komt.

Bailey werd ook gevraagd wat ze van de aankomende HBO-serie gebaseerd op The Last of Us vindt, waar inmiddels een trailer van is uitgekomen. "De serie ziet er fantastisch uit en ik kan niet wachten om er meer van te zien."

Dit artikel delen:

Lees meer

Samsung herovert ssd-troon met prijzige 990 Pro SpongeBob komt mogelijk naar Fall Guys
19

Reacties op: The Last of Us 2-actrice zou graag rol van Abby hervatten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Bteqq

    • 25 oktober 2022 17:35
    Ik snap haar wel….alhoewel ik toch echt hoop op een nieuwe Last of Us in de periode tussen het overlijden van de dochter van Joel en de periode met Ellie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 18:32
    @Bteqq Dat is The last of us 1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 25 oktober 2022 20:35
    @Snoop213

    Haha ja ik bedoel die periode van 20 jaar. Excuus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 22:54
    @Bteqq Haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 18:31
    Liever niet geen last of us 3. Het verhaal is verteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Don Carpaccio

    • 25 oktober 2022 18:55
    Ik verwacht eerder een prequel met een jonge Joel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 25 oktober 2022 19:46
    Ik hoop dat ze meedoet al is het maar om de klagers een klap in het gezicht te geven.. ik vond haar super in de game, en snap ook echt waarom ze wraak wilde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 20:36
    @san5324 Ik vond de personages van haar kant niet leuk dat was mijn probleem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 25 oktober 2022 20:23
    Deel 1 en 2 waren meesterwerken! Hoop op meer delen… met of zonder abby… verhaal en gameplay zijn super. Speel regelmatig opnieuw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 20:42
    @TiRamySu Verhaaltechnisch wel. De gameplay vondt ik niet zo sterk. Ik zie liever een nieuw Ip van Naughty Dog. Omdat ik vindt dat The last of us draait om Joel en Ellie en hun Story is verteld vindt ik. Laat Naughty Dog nieuwe geweldige personages zoals Ellie en Joel creeeren in een volledig nieuwe wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 25 oktober 2022 22:33
    @Snoop213 ik vond de gameplay juist wel ijzersterk. solide basis zonder extreem uitgediepte niets toevoegende gameplay elementen zoals tal van games. je kunt op heel veel manieren het gevecht aan gaan en werkt als een trein. probeer het is een keer op survivor en je zult geforceerd worden om anders te spelen.
    over het verhaal kun je nog genoeg vertellen hoe het met de characters verder is verlopen en natuurlijk het geneesmiddel dat ze van haar kunnen maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 25 oktober 2022 22:53
    @TiRamySu Joel kun je niets meer mee. En Ellie wat er met haar gebeurd is. Vindt ik het mooi geweest. Laat ze gewoon een mooi nieuw Ip maken. En misschien met een kleinere team Jak and Daxter een mooie comeback geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 25 oktober 2022 21:01
    Deel 1 had een perfect einde en wat mij betreft had er geen deel 2 hoeven verschijnen. Maar na deel 2 te hebben gespeeld zie ik toch graag nog een deel 3. Deel 2 geeft meer het gevoel dat het verhaal nog niet af is dan deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 25 oktober 2022 22:27
    Mischien niet de meest populaire mening, maar ik vond Abby een ontzettend tof personage.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 25 oktober 2022 23:26
    No worries, binnen 2 jaar mag je terug opdraven voor de remake ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 26 oktober 2022 08:34
    @Mr.Happy voor een remake hebben ze de stemactrices niet meer nodig ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 26 oktober 2022 12:11
    @Jorn6810 hangt er van af of ze willen dingen toevoegen of aanpassen natuurlijk :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 26 oktober 2022 20:32
    @Mr.Happy ze hoeft niet op komen draven dus..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Shadow

    • 26 oktober 2022 10:27
    Abby hoeft van mij echt niet persee terug.