Nieuws
Sea of Thieves

The Hungering Deep voor Sea of Thieves komt op 29 mei

Grote content-update voor Xbox One-game

Geschreven door Michel Musters op
De eerste grote content-update voor Sea of Thieves, The Hungering Deep, komt op 29 mei uit.

De update is de eerste van zes uitbreidingen die dit jaar moeten verschijnen en voegt een nieuwe vijand toe, alsmede nieuwe tools en beloningen. Er zitten vrij weinig details in de nieuwe trailer, maar de sfeer wordt er wel mee neergezet.

Deze zomer komen uitbreidingen Cursed Sails en Foresaken Shores naar de Xbox One-exclusive, die nog groter qua content worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Arcadegame gebaseerd op Halo aangekondigd Ubisoft stelt Skull and Bones naar volgend fiscaal jaar uit
11

Reacties op: The Hungering Deep voor Sea of Thieves komt op 29 mei

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 18 mei 2018 09:37
    Hoppa, nu doorknallen.. nog 5 en ik koop de game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nol

    • 18 mei 2018 10:40
    Ik denk dat de 29e wel een mooi moment wordt om in te stappen, mocht je de game nog niet hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 18 mei 2018 11:20
    Tot nu toe nog niet super veel te doen daar. Maar wel grappig om een beetje te varen en wat quests te doen. Heb hem nu via gamepass gespeeld best handig kan je hem voor 10 euro 1 maandje testen en pas geleden zelfs 1 euro voor de pass😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 18 mei 2018 12:53
    Ik kijk erg uit naar de update. Vermaak me nog steeds erg goed met deze game ondanks de wat repetitieve gameplay. Heerlijk om na een dag werken even een uurtje of wat met de benen omhoog de woeste baren te bevaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 18 mei 2018 13:13
    Ik ga'm toch maar eens kopen, denk ik. Ondanks de matige reviews zijn een aantal bezoekers hier zo overtuigd van de kwaliteit van de game dat jullie me over gehaald hebben :)

    Bij wie kan ik aansluiten, want ik durf niet alleen :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Derper

    • 18 mei 2018 14:50
    @Sander999 ja hoor, kom maar mee. Sowieso aan te bevelen om niet Solo te gaan varen als je net begint. Galleon is het leukste imo, pm je nickname etc. pc of xbox?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 18 mei 2018 16:47
    @Derper

    Een sloop met 2 man kan ook geweldig zijn, heb al menig galleons laten zinken in mijn sloopje. Zolang je maar weet wat je doet en waar je ze moet raken :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 18 mei 2018 19:17
    @Derper @Sander999
    Ik wil hem onderhand ook eens aan gaan schaffen. Gamer tag is mitseek96. Het spel heeft cross play multiplayer dacht ik?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 19 mei 2018 21:19
    @Derper
    Je kan kennelijk geen PM's meer sturen op Gamer.NL. Wat is je gamertag, dan voeg ik je toe.

    @timtim96
    Ik heb je toegevoegd :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 20 mei 2018 18:14
    @Sander999 zie het, top! Ik haal het spel binnenkort. Eerst vol aan de studie :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nol

    • 20 mei 2018 19:01
    @Sander999
    Je mag mij ook toevoegen hoor. Xbox: NollieNL
    Ik ben ook net begonnen met SoT.